"לא מאמינים שעברו 25 שנים": דיוויד וויקטוריה בקהאם משחזרים את רגע החתונה

כוכבת "ספייס גירלז" והכדורגלן המפורסם חוגגים את חתונת הזהב, ובחרו לשחזר את הלוקים הסגולים והאייקוניים מהחתונה • במהלך נישואיהם, העניק דיוויד לויקטוריה 15 טבעות אירוסין שונות

דייויד בקהאם עם רעייתו ויקטוריה . צילום: אי-פי

חתונה אחת שלנצח תהיה חלק מההיסטוריה של תרבות הפופ היא זו של ויקטוריה ודיוויד בקהאם. כעת, בני הזוג שיחזרו את הרגע האייקוני שבו כולנו יכולים להיזכר - לוק החתונה הסגול והתואם של השניים.

כוכבת "ספייס גירלז" והכדורגלן המפורסם נישאו ב-4 ביולי 1999, בדיוק לפני 25 שנה מהיום. החתונה הייתה אינטימית למדי וכללה 29 אורחים בלבד. בני הזוג בקהאם לבשו לוקים בצבע שמנת במהלך טקס הנישואים ולאחר מכן החליפו ללוקים הסגולים הזכורים עבור המסיבה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by David Beckham (@davidbeckham)

השניים העלו אתמול (רביעי) פוסט משותף לרשתות החברתיות, כאשר הם מצולמים יחדיו בבגדים הסגולים וכתבו "תראו מה מצאנו", כשהם למעשה מתייחסים למערכות הלבוש הסגולות שלהם. דיוויד לבש את חליפת שני החלקים הסגולה, שמעוטרת בפרח על דש הז'קט ואילו ויקטוריה לבשה שמלה סגולה הכוללת שכבה פנימית אדומה, רצועת כתף המכוסה בוורדים ושסע רגל גבוה.

בפוסט נוסף שכלל תמונות של השניים באאוטפיטים הסגולים, כתבו השניים בהומור: "כן, עדיין יש לנו את זה. לא מאמינים שעברו 25 שנים והבגדים עדיין מתאימים לנו! אוהבים אתכם מאוד".

     

View this post on Instagram

           

A post shared by T. Edit (@tribunedit)

בחתונה המקורית, בני הזוג חלקו את הריקוד הראשון שלהם לצלילי השיר "It Had to Be You" של פרנק סינטרה, כשדיוויד העניק לויקטוריה 15 טבעות אירוסין נוספות במהלך נישואיהם ב-25 השנים האחרונות. לזוג יש ארבעה ילדים, כאשר הבן הגדול ברוקלין הפך לדוגמן ואיש תקשורת בפני עצמו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר