"שונאת שמתחילים איתי באינסטגרם": מעיין אשכנזי מספרת מה הפנטזיה שלה

כוכבת הריאליטי שיתפה את עוקביה במה דוחה אותה בגברים שמתחילים איתה באינסטגרם: "מבחינתי, כשכתבת לי – כתבת במקביל לעוד 20 בחורות" • היא גם עדכנה מהו טעמה בגברים – ואם הייתה יוצאת עם גבר גרוש עם ילדים

מעיין אשכנזי. צילום: טל חמדי

מעיין אשכנזי הודתה לא פעם בראיונות כי הלב שלה פתוח לאהבה, אך כי הדרך שלה לשם לא פשוטה – ולעיתים אף מלווה בפרידות מתוקשרות ובלא מעט כאב, אותו חוותה פעמיים בשנים האחרונות, כשנפרדה מאביחי אשכנזי אותו הכירה בבית "האח הגדול" ומהכדורגלן דור חי חמו, לו הייתה מאורסת.

סוגיית החיים הרומנטיים של כוכבת הריאליטי עלתה אמש (ראשון) בסשן שאלות ותשובות שניהלה עם 232 אלף עוקביה באינסטגרם, וכמובן שהיא לא היססה לענות בכנות האופיינית לה על הגבר האידיאלי מבחינתה, מה דוחה בעיניה בגברים שמנסים להתחיל איתה באינסטגרם ואם הייתה שוקלת לצאת עם גבר שנמצא בפרק ב' בחייו.

"יאללה, בואו נרכל קצת, לא עשינו את זה הרבה זמן", פתחה מעיין את הסשן, כשאחת השאלות הראשונות שנשאלה הייתה ישירה – וככזו, גם זכתה לתשובה תקיפה: "למה את לא עונה לי באינסטגרם, את סנובית?", תהה גולש. "כנראה שהתמונות שלך הן כמו של כוסיות", כתבה מעיין, והוסיפה: "אין דבר שיותר מגעיל אותי מגבר שיש לו אינסטגרם פעיל והוא מעלה תמונות סלפי של עצמו או תמונות פרופיל כמו איזה הרצל במרפסת. זה דוחה. בכללי, אני שונאת שמתחילים איתי באינסטגרם, כי מבחינתי כשכתבת לי – כתבת במקביל לעוד 20 וניסית את מזלך".

הסטורי של אשכנזי // צילום מסך מתוך אינסטגרם

בהמשך נשאלה אם הייתה יוצאת עם גרוש בן 45 פלוס שניים, והשיבה בכנות שלא, אך סייגה את דבריה. "אני די שוללת. בפנטזיה שלי הייתי רוצה שהגבר שלי יהיה בפרק א' בחיים, בדיוק כמוני. שיתרגש איתי בפעם הראשונה מתחת לחופה ובפעם הראשונה בחדר יולדות. אני מודה שאם אכיר גבר בסטטוס של גרוש עם ילדים והוא יהיה גבר חלומותיי, אז כנראה שאתן לזה צ'אנס", הבהירה.

יש סיכוי. הסטורי של אשכנזי // צילום מסך מתוך אינסטגרם

כשנשאלה אם ליבה פתוח לאהבה, השיבה אשכנזי שכן – ועל השאלה מה הטעם שלה בגברים ענתה: "אין לי טעם ספציפי. חשוב לי עיניים טובות, נאמנות, כבוד, תקשורת טובה, חברות, שקיפות ושנאהב ללא גבולות ותנאים". כשגולש נוסף תהה כיצד בחורה כמוה עדיין אוחזת בסטטוס רווקה, השיבה כוכבת הריאליטי כי היא טרם מצאה את האחד. "עדיין לא הגיע האחד שנכון לי, מדויק לי וגורם לי לכאבי בטן קטנים, בקטע חיובי כמובן", סיכמה.

הסטורי של אשכנזי // צילום מסך מתוך אינסטגרם

דווקא מאוד ספציפית. הסטורי של אשכנזי // צילום מסך מתוך אינסטגרם

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר