"אחרי מעבר הדירה שלנו היו לנו פיצוצים": נויה אריאלי על היחסים

כוכבת הריאליטי על הזוגיות עם ארוסה: "רבים הרבה, פיצוצים ברמה של לעזוב את הבית"

משתתפת "אהבה חדשה" נויה אריאלי שיתפה על הקשיים שהיו ביחסים עם הארוס דור טאוב, אותו הכירה במסגרת תוכנית השידוכים • "גיליתי שאנחנו אנשים שונים, כל אחד יש לו את המרחב הפרטי שלו"

[object Object]

כוכבת הריאליטי נויה אריאלי, שעתידה להתחתן בחודש ספטמבר הקרוב עם בן זוגה דור טאוב אותו הכירה בתוכנית "אהבה חדשה", שיתפה אמש (רביעי) את עוקביה באינסטגרם במציאות הפחות זוהרת של חיי הזוגיות שלה. אריאלי סיפרה לגולשים על הקשיים שחוותה עם טאוב בתקופה שבה החליטו לעבור לגור תחת אותה קורת גג, וגם חשפה באומץ את התכונות שהם פחות אוהבים אחד בשנייה.

"איך את מתמודדת עם ריבים? אתם רבים הרבה?", נשאלה אריאלי בסשן שאלות-תשובות שערכה בחשבון האינסטגרם שלה, ובחרה להשיב על כך באופן נרחב ופתוח. "ריבים עם בן הזוג זה הדבר הכי קשה", פסקה בתחילה. "לפני שעברתי לגור עם דור, לא היינו רבים בכלל. אמרתי 'ברור שנעבור, איזה כיף יהיה, הכל הרמוניה ושלווה', אבל לא. רבים הרבה. אחרי מעבר הדירה שלנו אני יכולה להגיד שהיו לנו פיצוצים ברמה של לעזוב את הבית, ברמה הזאת. זה היה ממש קשה. פתאום מגלה שאנחנו אנשים שונים, כל אחד יש לו את המרחב הפרטי שלו, וצריך לדעת לקבל את זה. צריך לדעת לנהל ריב בריא, בונה".

דור טאוב ונויה אריאלי, צילום: ללא קרדיט

אריאלי, שהתארסה לטאוב בחודש מרץ האחרון, ציינה גם את תהליך הלמידה שעברו השניים יחד במטרה לשפר את הזוגיות שלהם ולפתור את חילוקי הדעות ביניהם באופן שקול יותר. "אני יכולה להגיד לכם שבהתחלה היה לנו יותר קשה, אבל היום כל הריבים שלנו הם בונים, כל הריבים נותנים לנו להכיר אחד את השנייה יותר טוב, לצמוח מזה. בסופו של דבר אנחנו מאוד אוהבים אחד את השנייה ולא נותנים לזה, לריבים האלה, לשבור או לגרום למשבר. אנחנו לא יכולים אחד בלי השנייה, אז אנחנו נעשה הכל כדי שלצד השני, אם משהו מפריע לו – יהיה הרבה יותר טוב".

לקראת סיום שיתפה בתכונות האופי שלה ושל טאוב המהוות אתגר בקשר הזוגי. "לא לשמור בבטן דברים. אם משהו מפריע לי אני תמיד אגיד. דור יותר מתקשה בזה, הוא יותר שומר ויותר אוגר, אבל הוא גם עובד על זה. אני לעומת זאת, בן אדם שפחות שם לב כשהוא פוגע או כשהוא מדבר. אני הרבה פעמים די זורקת דברים לאוויר בחוסר טאקט ואני לא שמה לב לזה. אבל דור משקף לי הרבה פעמים, אני משקפת לו וביחד בונים. אני רוצה שיהיה לו טוב בסך הכל, והוא רוצה שיהיה לי טוב, אז עובדים על זה. זוגיות היא דבר שצריך לעבוד עליו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו