"הוא לא דתי אבל מכבד": כוכבת הרשת החרדית חושפת זוגיות חדשה אחרי הגירושים

ליבי נחימובסקי (ליבילנד) שיתפה את עוקביה באינסטגרם בתמונה שלה עם בן הזוג החדש שלה, כשהשניים נראים מחובקים ומחזיקים ידיים • היא שיתפה את "ישראל היום" בפרטים על האהבה החדשה בחייה – וסיפרה: "יש לנו זוגיות מדהימה – אני לגמרי מאוהבת"

אושיית הרשת החרדית ליבי נחימובסקי. צילום: מרים צחי

כשנה וחצי חלפה מאז שאושיית הרשת החרדית ליבי נחימובסקי (ליבילנד) התגרשה, פרידה שזכתה לסיקור תקשורתי נרחב – ואמש (שבת) היא חשפה את החדשות הטובות שלפיהן היא מצאה אהבה חדשה.

"אני מתרגשת להתחיל את השבוע בלשתף אתכן במשהו מאוד משמעותי ומשמח עבורי", כתבה נחימובסקי על גבי תמונה שלה מחובקת עם בן זוגה החדש, ברקע של חוף הים. בהמשך, היא שיתפה בסרטון רומנטי שלהם כשהם בנסיעה משותפת ובבילוי שבו הם נראים מחויכים ומחזיקים ידיים, כשהיא מודה לעוקביה על מאות התגובות המפרגנות שקיבלה לאחר השיתוף.

"מרגישה נאהבת ומוגנת". נחימובסקי ובן זוגה החדש, צילום: מתוך אינסטגרם

לא הרבה ידוע על בן זוגה החדש של נחימובסקי, שמעדיף לשמור על פרטיות עד כמה שניתן, אך בשיחה שהיא קיימה עם "ישראל היום" ניכר כי השניים מאוהבים ומאושרים עד מאוד. "זה התחיל כחברות טובה בספטמבר, בתקופת החגים, והתפתח לאהבה יפה", סיפרה ליבי על בן זוגה החדש. "הוא מאוד חרד לפרטיות שלו", הדגישה, תוך שהיא מסכימה לשתף כי מדובר בקברניט של אל על בשם בובי, אב לילדים שנמצא בשנות ה-40 לחייו, שגם עבורו מדובר בפרק ב'.

"זו אהבה גדולה", אומרת האושיה כשהתרגשות ניכרת בקולה בעת שהתבקשה לספר על האדם שהצליח, לדבריה, "לרפא את ליבה". "מה שהכי חשוב לי זה שאנשים יידעו שיש תקווה, אני רוצה לתת תקווה לנשים שמפחדות שלא יצליחו למצוא זוגיות. גם אני מצאתי את עצמי מהרהרת אם אצליח למצוא אהבה אחרי כל מה שעברתי, אבל לא הייתי מודאגת. כל החיים חלמתי על האהבה שיש לי עכשיו. אני מרגישה נאהבת ומוגנת. הוא לא מנסה לשנות אותי בכלל ואוהב אותי בדיוק כמו שאני. יש לנו זוגיות מדהימה, ואני לגמרי מאוהבת. אני לומדת מחדש מהי אהבה".

נחימובסקי ובן זוגה החדש // צילום מסך מתוך אינסטגרם

ומה לגבי שמירת הדת? "הוא לא דתי. מכבד את הדת ואת המסורת. כשיש אהבה ורצון להיות ביחד מוצאים את הדרך", היא מספרת.

לקראת סיום דבריה, ביקשה נחימובסקי להעביר מסר חשוב לנשים: "תמיד תשאלו את עצמכן איפה אתן נמצאות ואם טוב לכן. כל אישה צריכה להאמין שמגיע לה טוב ולדעת מהו הערך שלה. אם היא נמצאת במקום שלא טוב לה, היא צריכה לעשות כל מה שהיא יכולה כדי לשנות את זה".

כזכור, כשנשאלה בחודש שעבר בסשן שאלות ותשובות באינסטגרם אם היא מאמינה באהבה אחרי גירושיה, עוד לפני שהחלה בזוגיות החדשה שלה, השיבה נחימובסקי: "אני מאוד מאמינה ובטוחה שאהבה היא הדבר הכי משמעותי וחשוב בחיים, ואהבה עצמית קודם כל". כשנשאלה האם היא רואה את עצמה מתחתנת שוב, לא שללה גם את ההיתכנות לתרחיש כזה: "אני לא חושבת על זה כרגע, אבל בעתיד הרחוק לגמרי כן".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר