ליבי נחימובסקי על פרק ב': "מאמינה שאהבה היא הדבר הכי משמעותי וחשוב"

משפיענית הרשת, שעברה לא מעט שינויים בשנתיים האחרונות, פותחת את הלב • לגבי המחשבות על נישואין שניים היא לא פוסלת ומשיבה כי"בעתיד הרחוק לגמרי כן"

ליבי נחימובסקי. צילום: אור גפן

הרבה שינוים עברה ועדיין עוברת ליבי נחימובסקי בשנתיים האחרונות. אחרי שהתגרשה מבעלה ואבי ששת ילדיה יעקב והצטלמה לסרט תיעודי שבו חשפה את האלימות לכאורה שהפעיל כלפיה, בשבועות האחרונים היא השלימה את המהפך כשעזבה את דירתה הגדולה במרכז הארץ. אמש (שלישי) היא הרימה את הכפפה והשיבה לשאלות גולשים באינסטגרם שביקשו לחטט בחייה האישים.

"את היום יותר או פחות דתייה?", נדרשה נחימובסקי לעשות סדר. "אף פעם לא אהבתי הגדרות ומגירות", הצהירה. "היום אני חיה בדרך שלי, מאושרת מאי פעם וחיה ברוגע. מרגישה שאני מקיימת מצוות מתוך בחירה ואהבה".

צילום מסך אינסטגרם

בהמשך ישיר ליבי נשאלה גם על הפאה שהחליטה להוריד מראשה. "איך זה להיות בלי כיסוי ראש או פאה?", ביקשו לדעת. "האמת מרגיש לי טבעי", שיתפה. "מצד אחד מאוד אהבתי את המראה של הפאה כי פאה זה מושלם! שופע, ארוך, עלי, גוונים, שלמות! אבל באיזשהו שלב וככל שהתחברתי יותר לעצמי (שזה בסדר לא להיות מושלמת!) זה הרגיש לי כבר לא אני".

ליבי, שהתגרשה מבעלה ואבי ילדיה יעקב לפני כשנה וחצי, נשאלה גם על פרק ב'. "מאמינה עדיין באהבה?", נשאלה . "מכירה ליבי שלא מאמינה באהבה? אני מאוד מאמינה ובטוחה שאהבה היא הדבר הכי משמעותי וחשוב בחיים. ואהבה עצמית קודם כל".

צילום מסך אינסטגרם

"אתה רוצה להתחתן שוב?", המשיכו. "וואי, האמת שאני לא חושבת על זה. כרגע לא, אבל בעתיד הרחוק לגמרי כן. ההתעסקות המרכזית שלי בחיים היא הילדים, להבריא את עצמי, ועניין הפרנסה. אימהות חד הוריות, איך אתן עושות את זה?".

נחימובסקי עזבה לאחרונה את דירתה באור יהודה, ונשאלה גם על כך. "למה עברת דירה?", הסתקרנו. "גרתי בדירה גדולה של שישה חדרים במרכז, עם דמי שכירות וארנונה מאוד גבוהים. כשהגדולים גדלו והחלו ללמוד בישיבה, החלטתי לחפש דירה קטנה יותר, עם פחות חדרים. ההחלטה הסופית נקבעה אחרי 7 באוקטובר כשהעבודה נערצה והכל היה בסימן שאלה. מאוד נלחצתי והחלטתי לפעולה בתבונה ולקצץ בהוצאות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר