לאחר שהותקפה בגלל שתיקתה: השחקנית לונא מנסור מ"פאודה" מגיבה לראשונה

כוכבת הסדרה המצליחה נעלמה מהרשתות מתחילת המלחמה, וכעת היא חוזרת ומדווחת על חתונתה שנדחתה • "המלחמה הייתה יותר מדי, אני בסדר פיזית אבל עמוק בפנים לא"

לונא מנסור. צילום: אור גפן

לאחר שתיקה של חודשיים, השחקנית לונא מנסור שוברת שתיקה וחושפת: "המלחמה הייתה יותר מדי עבורי". מנסור (31) שלקחה חלק בסדרות דוגמת "פאודה" ו"קופה ראשית" והשתתפה גם ב"הישרדות VIP", פתחה אמש (שני) את המצלמה, ובסדרת סטוריז באנגלית ובערבית שיתפה את 289 אלף עוקביה באינסטגרם בסיבות שהובילו אותה להיעלם (ולהיאלם) מהרשת.

"נעלמתי לכמעט חודשיים והרבה תהו לשלומי, אך עכשיו אני מרגישה יותר מוכנה לשוב לרשת", אמרה בפתח דבריה. "אני בסדר, פיזית, אבל עמוק בפנים אני לא. החלטתי לקחת צעד אחורה מהרשתות בגלל קושי נפשי. המלחמה הזו הייתה יותר מדי. לא יכולתי לשאת יותר את החדשות והתמונות אז החלטתי לקחת צעד לאחור", חשפה את הסיבה מאחורי השתיקה המכוונת מצידה.

לונא מנסור שוברת שתיקה / אינסטגרם

"אני מתמודדת עם המון דברים גם בפן האישי", הוסיפה ושיתפה. "בני משפחה שמאושפזים בבית החולים ונאבקים במחלה שאני מתפללת עבורכם יומם וליל. הדבר שהכי רציתם לדעת לגביו הוא החתונה שלי שהייתה אמורה להתקיים לפני ארבעה ימים ב-23 בנובמבר (מנסור מאורסת לכדורגלן הקולומביאני דניאל סיירה. ע"ח),  אבל למרבה הצער זה בוטל. דחינו את החתונה בגלל הנסיבות בהם אנחנו חיים. זה מרגיש חסר כבוד לרקוד ולשמוח כשאחרים קוברים את יקיריהם", אמרה מנסור כשהיא לא מציינת מפורשות האם היא מתכוונת לפלשתינים, לישראלים או לשני הצדדים.

"זו הייתה ההחלטה הנכונה אבל אני כן מבואסת. הכל היה מוכן וזה מבאס לבטל את אחד הימים המאושרים בחייך, אבל אלחמדוללה הטוב עוד יגיע ויש לי כל כך הרבה דברים להתמודד עימם. אני מרגישה טוב יותר עכשיו ורציתי לעדכן אתכם. אני אמשיך לעדכן ושולחת חיבוק גדול", חתמה את הסטורי באנגלית שלאחריו הגיעה גם סדרת סטוריז בערבית.

הסטורי ששיתפה מגיע לאחר שמנסור, בת למשפחה ערבית מוסלמית מעכו המגדירה עצמה גם כפלשתינית, מצאה עצמה מותקפת על שתיקתה מאז החלה מלחמת "חרבות ברזל" ועל העובדה שלא התייחסה או גינתה את הטבח שביצע החמאס.

"אני רק שאלה אני. איפה לונא מנסור? קצת שקטה לי מתחילת המלחמה. קצת עשתה כאן 'הישרדות', וקצת שיחקה ב'פאודה'. השקט שלה מחריש אוזניים", זעמה רומי גיאור בסטורי באינסטגרם בתחילת הלחימה.

בעוד מנסור קיוותה אולי להרגיע את הזעם שמופנה אליה בשל שתיקתה, הסטורי שהעלתה גרר אחריו שלא במפתיע גל של מאות תגובות זועמות מגולשים, ביניהם לא מעט ידוענים.

"לחזור לטיקטוק בערבית ולהפסיק לחשוב שעם ישראל טיפש. היינו תמימים אבל טיפשים אנחנו לא", ביקשה בר כהן להבהיר את דעתה לגבי דבריה של מנסור.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר