אם ראיתם פרסומת של זוג מבוגר מתנשק – אתם לא מתבלבלים. מדובר בקמפיין חדש לאפליקציית "שושק'ה" שנועדה להיכרויות למבוגרים שעברו את גיל 60. כבר קרוב ל-7,000 חברים מכל רחבי הארץ הצטרפו לפלטפורמת שמדברת את השפה של בני 60+.
האפליקציה מספקת אפשרויות חיפוש באמצעות טווח גילים, אזור מגורים, תחומי עניין ופרמטרים נוספים לחיפוש, והיא מאפשרת לחפש פרטנר רומנטי או ידידותי, בהתאם להעדפות של המשתמש.

"נרמול היחס וההסתכלות", שושק'ה // צילום: אלה ברק
כשהמסגרות הידועות בהן מכירים חברים או בני זוג חדשים הולכות ומתמעטות ככל שמתגברים, זו בהחלט הזדמנות מעניינת להרחיב את מעגל החברים. נראה כי סמטרפונים ומחשבים כבר מזמן לא זרים לגיל השלישי. מנתונים שפירסמה הלמ״ס ב-2020, עולה כי חלה עלייה ניכרת בקרב בני 65 ומעלה בשימוש באינטרנט, מ-48.9% ב-2015 ל-74% ב-2020.
בקמפיין החדש לקראת חג האהבה נפרסו על פני עשרות תחנות אוטובוס ברחבי גוש דן צילומים המתעדים נשיקה חושנית של זוג בני 60+. מטרת הקמפיין היא להנכיח במרחב הציבורי את בנות ובני הגיל השלישי כאנשים אוהבים, חושניים ונחשקים.
תמי שיפטר מנכ"לית אפליקציית שושק'ה: "אחרי שנים של הדרה מהמרחב הציבורי ובעקבות העלייה בתוחלת החיים ובאיכות החיים, אנחנו רואים חשיבות רבה בנרמול היחס וההסתכלות על בני הגיל השלישי לא רק כזקנים בפרסומות לתרופות או דיור מוגן, אלא גם כאוכלוסייה פעילה עם חיי חברה תוססים ובעלי עניין בהיכרות וזוגיות".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו