הבלוגרית ומעצבת האופנה רומי ספקטור הידועה בכינויה האינסטגרמי "דה רוקוקו" עם 109 אלף עוקבים, השיקה הבוקר (שני) קולקציית קפסולה משותפת עם רשת האופנה סטורי, בהשקה חגיגית ואלגנטית במלון דריסקו בתל אביב.
"לפני שנה קיבלתי פניה מרשת סטורי, איתם עבדתי לא מעט, והם הציעו לי אאוטפיט טרנינגי של המותג צ'מפיון. לאחר שהם קיבלו מאות פניות ובקשות להזמנת החליפה שלי, היא הציעה לי לבוא לפגישה ולדבר על שיתוף פעולה ארוך טווח עם הרשת ויצירת קולקציית קפסולה בעיצובי. יצאנו בדיוק שנה אחרי עם הקולקציה שיצרנו מאפס, בתפירה כחול לבן, אחרי מאות שעות עבודה משרטוטים שלי במחברת".
מה ההשראה לעיצוב הקולקציה?
ההשראה לקולקציית story X De Rococo הגיעה מריזורטים ועיירות נופש כמו ההמפטונס וסן טרופה. וייב של "חופשה מנטלית" המזוהה עם De Rococo, זה ניכר בכל אחד מפריטי הקולקציה.,למרות המראה המוקפד והמחויט של הפריטים, יש בהם קלילות חסרת מאמץ, זה מאוד אני".
הקולקציה המדוברת משדרת סטייל אירופאי, שיקי ונקי. הצבעוניות העדינה של הקולקציה משקפת את הסגנון הקלאס שרואים באינסטגרם של De Rococo, עם דגש על צבעי אבן, פודרה, מוקה והמון לבן. הגוונים ההרמוניים מאפשרים לשלב את כל הפריטים זה עם זה בצירופים שונים ומגוונים. כך ניתן ליצור אאוטפיט שונה בכל פעם, לשחק בין מראה מחויט לקליל ולהתאים את המראה לכל אירוע.
בין הפריטים הבולטים בקולקציה שאהבנו במיוחד היו שמלת סאטן עדינה וחלומית, בלייזר אוברסייז ושורטס באורך אידיאלי בצבע ניוד, חולצת כפתורים בגזרה מתוחכמת, חצאית מידי עם שסע ואוברול שמחזיק את הגוף וחושף אותו במינון הנכון. ישנם גם פריטי בייסיק קלאסיים בקולקציה, בהם טי שירט לבנה, ז'קט דנים מדויק ומכנסי ג'ינס בגזרה גבוהה, פריטים שימושיים שכל אישה צריכה בארון שלה.
יש המון חליפות בקולקציה. "בגלגול אחר הייתי צריכה להיות גבר", היא אומרת בצחוק. "המראה הריבועי עם כריות בכתפיים עושה לי את זה. אני לא אוהבת ללבוש בגדים צמודים, הכל אצלי אוברסייז. בנוסף, חליפה זה פריט שתמיד נמכר, זה אפס סיכון שיווקי, מושלם ומדויק".
לדברי שרון דאובה, מעצבת PAPER, מותג הבית של סטורי, "החיבור עם רומי נוצר מתוך הערכה אליה ולטעם המשובח שלה. למרות גילה הצעיר, יש לה הבנה בוגרת באופנה ובאופן שבו בגדים צריכים להיות מותאימים על הגוף כדי שיראו 'פיין'. היא יודעת לבחור את הגזרה הנכונה ולהטמיע טרנדים מבלי לפגוע בדיוק האישי. רומי הובילה את תהליך העבודה, והייתה מעורבת בכל צעד בייצור. היא ידעה בדיוק איך הפריטים צריכים להיראות, והיה חשוב לה לדייק בהכל. קולקציית הקפסולה שונה מהקולקציה הראשית של PAPER שהיא יותר קז'ואלית, בקולקציה של רומי הפריטים מהודקים ומחוייטים יותר".
הקולקציה תהיה זמינה לרכישה החל מהיום בחנות האונליין של רשת סטורי ובסניפי הרשת בלבד. המחירים נעים בין 250 ל-600 שקלים וטווח המידות נע בין XS - L.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו