אחרי ההצלחה של אתר האופנה NEXT בישראל וכניסתו של אתר האופנה BOOHOO לפני כחודש, כעת מותג אופנה בריטי נוסף, MISSGUIDED, מגיע לישראל.
להבדיל משני המותגים הבריטיים האחרים שיש להם דריסת רגל בשוק האופנה הישראלי ברשת, ביום רביעי הקרוב תיפתח חנות פיזית ראשונה של המותג החדש במתחם הסינמה סיטי בבאר שבע, שתתפרס על שטח של כ־600 מ"ר.
בד בבד, יעלה גם אתר בעברית ובקרוב גם צפויה להיפתח חנות נוספת בתל אביב. בתכנון לשנת 2021 - חנות בצפון ובמקומות נוספים בארץ.
את המותג מביא לישראל חיים סקאל, יו"ר סקאל הולדינגס, שאמר ל"ישראל היום" כי המשא ומתן נמשך כשנתיים, וכי החנות הראשונה בארץ תהיה גם מעוצבת כפיילוט ראשון מסוגו בעולם שכולל חווית קנייה אחרת. לדבריו, החנות תהיה מעוצבת כמתחם מסיבה: "יהיו עמדות שמאפשרות לדור הצעיר להצטלם ולתייג ברשתות החברתיות את הפריטים הנמדדים, וגם עמדת קינוחים מתוקים ייחודיים שישלימו את הלוק בטעם מתוק".
ולמי שתוהה למה באר שבע מקדימה את תל אביב, עונה סקאל: "בעלי המותג הבריטי וגם אנחנו רוצים לקדם את הפריפריה, להיות חלק משינוי. חוץ מזה, מדובר במתחם מתקדם עם סינמה סיטי וזאפה ורצינו להיות חלק מזה".
View this post on Instagram
על התזמון של הפתיחה בעיצומו של משבר הקורונה הוא אומר: "ההסכמים נחתמו עוד לפני פרוץ המגיפה. היה תכנון שהחנות תיפתח לפני כחודשיים, כך שהתעכבנו, אבל כלום לא בוטל".
מיסגיידד היא רשת אופנה בינלאומית שנולדה ברשתות החברתיות לפני כ-11 שנים על ידי בחור צעיר בשם ניטין פאסי. המותג בנה פלטפורמה העוקבת אחרי משפיעניות ופשניסטיות מכל העולם, הוא מנתח את הפוסטים שלהן ואת תגובות העוקבים לבגדים שהן לובשות, ומשם לוקח השראה לבניית דגמים וקולקציות עדכניות ואופנתיות
בכל שבוע מתווספים בין 800-1,000 פריטים חדשים לאתר. ריענון הפריטים המהיר הביא להצלחת המותג באונליין בבריטניה וגם מחוץ לגבולותיה בכ-150 מדינות בעולם, כולל פתיחת חנויות פיזיות בפורמט של חנות בתוך כלבו או חנות עצמאית בקניונים. המותג מציע קולקציות בגדים, הנעלה, אביזרי אופנה ומוצרי ביוטי לגילאי 16-27 במחירים שבין 19.90 -249 שקלים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו