מייגן מרקל נתקלה במכשול נוסף בדרך למיתוג מחדש של החברה שלה - הפעם מצד מותג בגדים משפחתי מניו יורק.
יום לאחר שהדוכסית מסאסקס הודיעה על שינוי שם החברה שלה מ-"American Riviera Orchard" ל-"As Ever", בעליה של חברה קטנה באותו השם, מארק קולסקי, פרסם הודעה באינסטגרם על רקע גל תמיכה שקיבל.
"אני רוצה להודות לכל החברים הוותיקים שמכירים ואוהבים את המותג המשפחתי הקטן שלנו As Ever, וגם לומר היי לכל אלה שרק עכשיו גילו שאנחנו קיימים", כתב קולסקי וסיפר כי ב-36 השעות האחרונות המותג שלו קיבל גל של תמיכה ודאגה בנוגע לאירועים האחרונים סביב המותג בעל אותו השם.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
"אנחנו מודעים למצב. אנחנו לא קשורים", הוסיף. "המיזם הזה התחיל ב-2015 כשעיצבתי מחדש בגדי וינטג' צבאיים כדי ליצור את מכנסי הטנקיסט המזוהים שלנו עבור אשתי, אסטריד דאל, כתחביב צדדי. אחר כך הגיע סרבל ורוד שהפך במהירות לפריט אהוב".
קולסקי סיפר שהחברה שלו, "As Ever", הפכה רשמית ב-2017 והוא "אסיר תודה" על כך שהוא עדיין מייצר בגדים בניו יורק וניו ג'רזי. "אנחנו מודים לכל הלקוחות מחוף לחוף וברחבי העולם שתמכו במיזם שלנו. אנחנו נמשיך As Ever", סיכם בפוסט שלו.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
קולסקי, שהודה שאין בבעלותו את הסימן המסחרי "As Ever", אמר לסאן שהוא לא מתכוון לשנות את שם החברה שלו והוא "בוחן את כל האפשרויות".
"אני עסק קטן מאוד, זה מיזם משפחתי. אני בעצם עובד לבד", אמר המעצב. "למיזם של מייגן מרקל יש את הכוח והכסף של נטפליקס מאחוריו. גם אם הייתי רוצה לעשות משהו, אני לא חושב שיש לי את צבא עורכי הדין והכסף שעומדים מאחוריהם".
מקור מסראמש (רביעי) לפייג' סיקס כי המותג של מרקל "As Ever", הוא מותג לייפסטייל ולא יעסוק בייצור בגדים.
כאמור, ביום שלישי, מרקל, בת 43, הודיעה באינסטגרם שהחברה שלה, תשנה את שמה ל-"As Ever" לאחר שהשם המקורי של המותג נתקל במספר בעיות בנושא סימני מסחר.
לאחר המיתוג מחדש של מרקל, שיסקה מורה, פוליטיקאית מספרד, חשפה שהיא שוקלת לתבוע את מרקל על העתקה לכאורה של אחד מסמלי המדינה עבור הלוגו של As Ever.
מרקל טרם הגיבה פומבית לטענות ההעתקה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו