קים קרדשיאן. צילום: רויטרס

מותג חדש נולד: SKIMS של קים קרדשיאן ונייקי מאחדים כוחות

המיזם החדש של כוכבת הריאליטי ומותג הספורט יכלול ביגוד, הנעלה ואביזרים מתוך מטרה לפתוח את השוק לקהלים חדשים העוסקים בספורט • "אנחנו נרגשים מההזדמנות לבנות מותג חדש ולטלטל את השוק", נמסר מנייקי

[object Object]

חדשות טובות לגרופיות: קים קרדשיאן מרחיבה את מותג ההלבשה התחתונה שלה SKIMS והודיעה אמש (שלישי) על שיתוף פעולה מסקרן עם מותג הספורט נייקי.  

תחת הסלוגן "מעוצב להדגיש; מהונדס לביצועים", השותפות תחת השם NikeSkims צפויה להציג "קו מוצרים נרחב המזמין יותר ספורטאיות ונשים לעולם הספורט והתנועה", כך על פי ההודעה לעיתונות.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimkardashian‎‏)‎‏

NikeSkims מתכננת להשיק את הקולקציה הראשונה שלה - הכוללת ביגוד, הנעלה ואביזרים - בארה"ב באביב הקרוב, עם השקה עולמית במהלך 2026.

"נייקי ו-Skims חולקות מחויבות עמוקה לחדשנות ודחיפת גבולות, המונעת מאמונה בלתי מתפשרת בכוח הנשי", אמרה קרדשיאן, בת 44, בהודעה לעיתונות. "שותפות זו היא שיאו של החזון המשותף הזה, המספק מוצר שתוכנן בקפידה להדגיש ולתפקד עבור כל גוף".

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Kim Kardashian‎‏ (@‏‎kimkardashian‎‏)‎‏

היידי אוניל, נשיאת תחום הצרכנות, המוצרים והמותג בנייקי, הוסיפה: "אנחנו נרגשים מההזדמנות לבנות מותג חדש ולטלטל את השוק עבור הדור הבא של ספורטאיות עם NikeSkims".

אוניל כינתה את שיתוף הפעולה "הטוב שבשני המותגים", וחשפה את מטרתם "לשנות את התעשייה" כשהם "מזמינים עוד ספורטאיות לעולם הספורט והתנועה עם מוצר שגורם להן להרגיש חזקות וסקסיות".

למרות שזו הפעם הראשונה שכוכבת הריאליטי מרחיבה את Skims למותג חדש לחלוטין, היא כבר שיתפה פעולה בעבר עם מגוון מעצבי יוקרה, כולל דולצ'ה וגבאנה ופנדי, בקולקציות קפסולה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו