חדשות טובות לגרופיות: קים קרדשיאן מרחיבה את מותג ההלבשה התחתונה שלה SKIMS והודיעה אמש (שלישי) על שיתוף פעולה מסקרן עם מותג הספורט נייקי.
תחת הסלוגן "מעוצב להדגיש; מהונדס לביצועים", השותפות תחת השם NikeSkims צפויה להציג "קו מוצרים נרחב המזמין יותר ספורטאיות ונשים לעולם הספורט והתנועה", כך על פי ההודעה לעיתונות.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
NikeSkims מתכננת להשיק את הקולקציה הראשונה שלה - הכוללת ביגוד, הנעלה ואביזרים - בארה"ב באביב הקרוב, עם השקה עולמית במהלך 2026.
"נייקי ו-Skims חולקות מחויבות עמוקה לחדשנות ודחיפת גבולות, המונעת מאמונה בלתי מתפשרת בכוח הנשי", אמרה קרדשיאן, בת 44, בהודעה לעיתונות. "שותפות זו היא שיאו של החזון המשותף הזה, המספק מוצר שתוכנן בקפידה להדגיש ולתפקד עבור כל גוף".
הצגת פוסט זה באינסטגרם
היידי אוניל, נשיאת תחום הצרכנות, המוצרים והמותג בנייקי, הוסיפה: "אנחנו נרגשים מההזדמנות לבנות מותג חדש ולטלטל את השוק עבור הדור הבא של ספורטאיות עם NikeSkims".
אוניל כינתה את שיתוף הפעולה "הטוב שבשני המותגים", וחשפה את מטרתם "לשנות את התעשייה" כשהם "מזמינים עוד ספורטאיות לעולם הספורט והתנועה עם מוצר שגורם להן להרגיש חזקות וסקסיות".
למרות שזו הפעם הראשונה שכוכבת הריאליטי מרחיבה את Skims למותג חדש לחלוטין, היא כבר שיתפה פעולה בעבר עם מגוון מעצבי יוקרה, כולל דולצ'ה וגבאנה ופנדי, בקולקציות קפסולה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו