השערורייה של טקס פרסי הגראמי הופכת למהלך שיווקי: קניה ווסט מתכנן להשיק למכירה את השמלה השקופה שזיעזעה את העולם, במה שמסתמן כמהלך השיווקי השנוי במחלוקת ביותר שלו עד כה.
ימים ספורים אחרי שביאנקה סנסורי (30), אשתו של הראפר, הסעירה את טקס פרסי הגראמי כשהופיעה בשמלה שקופה לחלוטין על השטיח האדום, ווסט (47) כבר מתכנן להפוך את השערורייה לרווח כלכלי.
בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, חשף הראפר את מה שנראה כתמונת מוצר של השמלה השקופה, אותה כינה "השמלה הבלתי נראית".
השמלה השקופה / צילום: אינסטגרם
מ"תעלול" למוצר מסחרי
ווסט לא מסתפק בשמלה בלבד - הוא כבר השיק בגד גוף שקוף זהה לזה שלבשה סנסורי במסיבה שלאחר הטקס, במחיר של 20 דולר בלבד.
בגד הגוף השקוף / צילום מסך yeezy.com
הפריט החושפני, הכולל רצועות ספגטי דקות ובד שחור שקוף, מהווה את הפריט הראשון בקולקציית הנשים החדשה של מותג האופנה שלו, Yeezy. אם לשפוט לפי המחירים של המוצרים, שהממוצע הוא בין 15-20 דולרים לפריט, הרי שגם מחירה של השמלה השקופה יהיה דומה.
הקולקציה החדשה של Yeezy / צילום מסך yeezy.com
סערה עולמית ומחיר כבד
למרות הביקורת הנוקבת על חשיפת היתר, ווסט דווקא מתגאה בתוצאות: "ביאנקה סנסורי" הפכה למונח המחופש ביותר בגוגל באותו ערב, עם יותר מ-5 מיליון חיפושים. אולם המהלך השנוי במחלוקת גבה מחיר - על פי גורמים בתעשייה, התעלול עלה לווסט בעסקת ענק בשווי 20 מיליון דולר ביפן, שם התקבלה ההופעה בזעזוע על רקע התעוררות תנועת MeToo.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
בעקבות האירוע, גוברים הקולות הקוראים לאסור על הזוג להשתתף באירועים עתידיים על השטיח האדום. מבקרים רבים טוענים כי הראפר מנצל את גופה של אשתו לצורכי יחסי ציבור, וכי המהלך חצה קווים אדומים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו