נטע לביא, הכדורגלן הישראלי שכובש את יפן, חוזר הביתה לרגל שיתוף פעולה מסקרן במיוחד. הקשר המחונן, לביא, שכיהן בעבר כקפטן מכבי חיפה והפך לכוכב בליגה היפנית, מצטרף לשורה מכובדת של כדורגלני צמרת עולמיים כשגריר של מותג האופנה פומה, ומככב בקמפיין החורף החדש של המותג.
בהפקת אופנה ייחודית שצולמה במסעדה היפנית מנטנטן בתל אביב, משלב לביא בין שני העולמות שהפכו לביתו - התרבות היפנית והשורשים הישראליים. כוכב גמבה אוסקה, שבגיל 28 כבר רשם הישגים מרשימים בקריירה הבינלאומית שלו, מדגמן את קולקציית החורף של פומה לשנת 2025, כשהוא מציג את הפריטים האייקוניים של המותג בפרשנות עכשווית.
נטע לביא לפומה. סווטשירט 399 שקלים, מכנסיים 629 שקלים, מעיל 679 שקלים, תיק 429 שקלים / צילום: סטודיו פקטורי 54
נטע לביא בחליפה האייקונית של פומה. ז'קט 349 שקלים, מכנסיים 299 שקלים, נעליים 449 שקלים / צילום: סטודיו פקטורי 54
במרכז הקולקציה עומדת חליפת ה-T7 המיתולוגית, שמאז השקתה ב-1968 מסרבת לרדת מהמפה האופנתית. לביא מציג שתי גרסאות של החליפה האהובה - בשחור ובבז' - לצד נעלי פומה פלרמו המחברות בין מורשת כדורגל עשירה לטרנד עכשווי.
גם בבז'. ז'קט 349 שקלים, מכנסיים 279 שקלים / צילום: סטודיו פקטורי 54
הקולקציה כוללת גם פריטי מפתח לחורף כמו מעיל פאפר אופנתי, סווטשירטים בגזרות עדכניות, מכנסיים במראה מחויט ואקססוריז כמו תיק ה-ARCHIVE היוקרתי. כל אלה מציגים את הפרשנות העדכנית של פומה למפגש בין עולם הספורט לאופנת הרחוב.
נטע לביא לפומה. סווטשירט 599 שקלים, מכנסיים 629 שקלים / צילום: סטודיו פקטורי 54
הקולקציה החדשה של פומה זמינה בחנות הדגל בקניון רמת אביב
ובאתר פקטורי 54.