קרן פלס. צילום: מאיר פרטוש

"מערכת יחסים מונוגמית שהסתיימה": קרן פלס מגלה את האמת על הפרידה

אחרי שנה של טלטלות אישיות, הזמרת מגלה שנאלצה להתמודד עם עוד פרידה משמעותית בחייה - הפעם ממותג המשקפיים שהיה חלק בלתי נפרד מהתדמית שלה • "אופטיקנה, אין מה להגיד, הם זרקו אותי"

[object Object]

הזמרת קרן פלס, שעברה השנה גירושים מנועם טור, שיתפה ברשתות החברתיות תובנות מפתיעות על פרידות - הן האישיות והן המקצועיות. בסרטון שהעלתה בסוף השבוע, התייחסה פלס לסיום ההתקשרות שלה עם מותג המשקפיים אופטיקנה, לה שימשה במשך שנתיים כפרזנטורית עד שהוחלפה לפני קצת פחות משנה על ידי השחקנית נועה קולר.

"רואים את זה? זה נקרא מערכת יחסים טובה עם האקס. אתם יודעים שאופטיקנה, אין מה להגיד, הם זרקו אותי. הם פשוט... באמת, לא נפרדנו כי זה לא התאים לשני הצדדים, הייתי שמחה. אני באמת משקפופורית. הם רצו לגוון, הקשר היה להם כבר מונוגמי, לקחו את נועה קולר", שיתפה פלס.

קרן פלס לאופטיקנה, צילום: שי פרנקו

בהמשך הדגישה את חשיבות השמירה על יחסים טובים גם לאחר פרידה: "אבל אני תמיד בקשר טוב עם האקסים שלי, ולכן הם ממשיכים לחזר אחריי ואני אחריהם. אני לא רומזת לכם שאני רוצה לחזור להיות יחד, ממש לא. חשוב נורא לשמור על קשר טוב".

פלס חתמה את דבריה במסר מעמיק על חשיבות היחסים הטובים: "ביחד רואים את הדברים בעין דומה, זה מעולה, זה חברי, זה כלכלי, זה מייצר רצף רגשי בין העבר להווה אל תוך העתיד. אז שבת שלום, ותשמרו על קשר טוב עם כל המשקפיים שלכם. כי זה לא אתם וזה לא הם".

נועה קולר על הסט של אופטיקנה, צילום: יח"צ אופטיקנה

מאופטיקנה נמסר בזמנו כי "נועה קולר מביאה עמה סט יכולות וערכים משותפים של איכות, מקצועיות ואמינות שמתכתבים עם אופטיקנה ושבהם אנו מאמינים. בהזדמנות זו אנו מודים בחום לקרן פלס על העשייה המשותפת והמהלכים המוצלחים שערכנו ביחד ומאחלים לה הצלחה רבה בהמשך דרכה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו