מהמלכה ויקטוריה ועד נינט טייב: הטרנד שמשגע את עולם האופנה

התחרה השחורה חוזרת אלינו, ובגדול • כך תאמצי את אחד הטרנדים הכי מובילים של העונה

נינט טייב. צילום: צילום מסך אינסטגרם

נינט טייב הפילה לסתות אמש (ראשון), רגע לפני שציינה יום הולדת 41, כשעלתה על הבמה עם לוק תחרה שחורה מרהיב, וזה בדיוק הזמן לדבר על אחד הטרנדים החמים והסקסיים של העונה. תחרה שחורה, סמל לאלגנטיות ותחכום, הופכת כל הופעה למסתורית ומושכת.

התחרה השחורה עברה מסע מרתק מהמאה ה-16 ועד ימינו. מסמל של יוקרה במעמדות הגבוהים באירופה, דרך התקופה הוויקטוריאנית ועד לעיצובים המודרניים של קוקו שאנל - התחרה השחורה תמיד ידעה להתחדש ולהישאר רלוונטית.

מנגו. מחיר שמלה 699.90 שקלים / יח"צ 

Zadig & Voltaire. מחיר חצאית 1,715 שקלים / יח"צ 

התחרה השחורה משדרת ניגודיות. מצד אחד היא מגלמת תחכום ואלגנטיות, ומצד שני יש לה אלמנטים של רומנטיקה ומסתוריות. הצבע השחור הוא סימל של כוח, יוקרה, ואפילו רוקנרול, בעוד שהתחרה מוסיפה אלמנט עדין ושברירי. יחד, הם יוצרים שילוב מושלם בין נוקשות לרכות.

נשים רבות בוחרות בתחרה שחורה כאשר הן רוצות לייצר מראה דרמטי עם קריצה נשית. השימוש בתחרה מאפשר להוסיף אלמנט סקסי אך לא פרובוקטיבי, מכיוון שהשקיפות שלה מביאה עמה משחקי חשיפה והסתרה עדינים. לעיתים קרובות התחרה השחורה מקושרת גם ללבוש לאירועים מיוחדים, אך כיום ניתן לראות אותה גם בעיצובים יומיומיים יותר כמו חולצות, שמלות וגופיות.

מנגו. מחיר שמלה 549.90 שקלים / יח"צ 

רזילי. מחיר טופ 420 שקלים / צילום: אור דנון

איך לאמץ את הטרנד?

הסוד להצלחת לוק עם תחרה שחורה טמון בהבנה של מתי ואיך ללבוש אותה, וכיצד לשלב אותה באופן נכון עם פריטים אחרים.

אירועים רשמיים

שמלה עם תחרה שחורה היא בחירה מושלמת לאירועים רשמיים כמו השקות, חתונות או אירועי ערב. התחרה השחורה יוצרת לוק זוהר ויוקרתי, במיוחד אם היא משולבת עם בד משי או סאטן. כדי לשמור על מראה יוקרתי, אפשר לשלב תכשיטים עדינים ולא להעמיס באביזרים.

טרמינל X, מחיר חולצת תחרה 71.94 שקלים / צילום: דימה טליאנסקי

marccain. מחיר שמלה 2,625 שקלים / יח"צ

לוק יומיומי

גם באירועים יומיומיים אפשר ללבוש פריטים עם תחרה שחורה, כמו חולצה או קרדיגן עם פרטי תחרה. לשילוב קליל יותר, ניתן ללבוש חולצת תחרה שחורה עם ג'ינס בגזרה גבוהה ומגפיים. כך יוצרים מראה שמשלב בין יוקרה ונשיות לבין סגנון יומיומי קז'ואל.

לעבודה

אם רוצים לשלב תחרה שחורה בלבוש מקצועי, מומלץ לבחור בפריטים עם פרטים קטנים מתחרה ולא להעמיס. בלייזר שחור עם עיטור תחרה בקצוות או חצאית עם תחרה עדינה יכולים לשדר מראה מקצועי אך עם טוויסט אופנתי. הקפידו לשמור על מראה מאוזן ומינימלי, כך שהתחרה לא תהיה דומיננטית מדי.

גולברי. מחיר טופ 199.90 שקלים / צילום: ליאור קסון 

H&O. מחיר גופיית תחרה 89.90 שקלים / צילום: תומר לופצקו

ג'ק קובה. מחיר מחוך תחרה 284 שקלים,

אביזרים

לא חייבים ללכת על פריטי לבוש מלאי תחרה. אפשר גם לשלב אותה באביזרים כמו נעליים, תכשיטים או תיקים. לדוגמה, תיק קטן עם עיטורי תחרה שחורה או נעלי עקב עם אלמנטים של תחרה יכולים להוסיף נגיעה של אלגנטיות לכל לוק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר