תאונת עבודה: גל גדות בשמלה הכי מכוערת שראינו

לא תמיד זה מצליח, והפעם השחקנית האהובה שלנו בחרה בלוק שהיה עדיף להשאיר בארון • עם כל הכבוד למותגי יוקרה לפעמים עדיף לבחור בטוב ובמוכר - שמלה שחורה הייתה מספקת אותנו

גל גדות. צילום: רויטרס

ערב הגאלה של מוזיאון האקדמיה לקולנוע האיר את לוס אנג'לס אמש (מוצ"ש) והביא את הכוכבים הגדולים ביותר של הוליווד במיטב בגדי הערב שלהם.

האירוע, שנמצא כעת בשנתו הרביעית, מגייס כספים עבור תערוכות המוזיאון, יוזמות חינוכיות ותכניות ציבוריות, תוך כדי הוקרת כמה מכוכבי הקולנוע המובילים. בעוד שקולנוע ופילנתרופיה הם ההיבט המרכזי של האירוע, שלעתים קרובות מכונה "המט גאלה של המערב", השטיח האדום הזוהר שלו הפך גם הוא לנקודת מוקד, בעיקר בזכות המשתתפים והמארחים המפורסמים שלו.

יושבי הראש המשותפים לערב הם ניקול קידמן, סלמה הייק, אווה לונגוריה, טיילר פרי, ונאמן מוזיאון האקדמיה ד"ר אריק אסראיליאן. אלה שנכללים בוועדת המארחים של הגאלה כוללים כוכבים כמו קירסטן דאנסט, אריאנה גרנדה, זואי קרביץ, דמי מור וגם הכוכבת הפרטית שלנו גל גדות.

גדות, שיופיה מסנוור, דווקא הייתה בין המאכזבות של הערב כאשר בחרה להגיע בשמלה של המותג היוקרתי לואבה, שלא עושה איתה חסד. מדובר בשמלת בלון רחבה ונופלת, עם פתחים בכתפיים, וקרילונילה - חישוק ענק בסיומות שנועד לספק נופח בהשראת שמלות מהמאה ה-19. 

טעות. גל גדות / צילום: רויטרס

יפה גם בשמלה מכוערת. גל גדות / צילום: AP

גם ההדפס של הבד לא ממש מלהיב, לבן שקוף עם דוגמאות פרחים גדולים בגוון אפור. ללוק הזה, שקצת מזכיר וילון, היא הוסיפה נעליים של המותג ותכשיטים של טיפני אנד קו. 

והנה עוד קצת ממה שקרה על השטיח האדום. 

קים קרדשיאן בווינטג' טרי מוגלר / צילום: רויטרס

אריאנה גרנדה בווינטג' בלמיין / צילום: רויטרס

ניקול קידמן / צילום: AP

האחיות ג'נר בסקיאפרלי / צילום: רוירטס

סלינה גומז / AFP

נטשה ליון בוולנטינו / צילום: EPA

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר