מאיה זיו. צילום: יח"צ

הבייביסיטר מסערת דניאל גרינברג בתמונות ראשונות מתוך הקמפיין

הסקנדל וההשחרות בסטוריז לא עשו רושם על מאיה זיו, שעשתה בייביסיטר לילדיהם של דניאל גרינברג ואייל גולן • אחרי שקטפה קמפיין ושלשלה לכיסה עשרות אלפי שקלים, פורסמו התמונות המיוחלות

[object Object]

האם יש דבר כזה פרסום שלילי? תלוי את מי שואלים. במקרה של מאיה זיו, שעבדה כבייביסיטר של מיאל ורון, ילדיהם של דניאל גרינברג ואייל גולן - התשובה היא לא.

אחרי ריב מתוקשר ומסוקר עם גרינברג, חברת האופנה dp בחרה בשמרטפית בת ה-20 לככב בקמפיין החדש שלהם. הצילומים התקיימו הבוקר (שלישי) ותמונות ראשונות של זיו פורסמו.

לפחות לטייץ את לא צריכה להכין ארוחת ערב. מאיה זיו, צילום: יח"צ

מטעם דניאל אסף, בעל המותג נמסר: "מאיה זיו היא משפיענית רשת עם עשרות אלפי עוקבים שמזדהים עם אורח החיים שלה. החיבור שלה עם הקהל הצעיר והמודרני הוא בדיוק מה שחיפשנו במותג. אנו גאים ושמחים על ההזדמנות לעבוד עם מאיה בקמפיין החדש שלנו״.

בררנית. זיו, צילום: יח"צ

זיו הייתה הבייביסיטר של המשפחה בשלוש השנים האחרונות. היא וגרינברג חזרו לפני מספר שבועות מחופשה משותפת, אשר מיד אחריה הגישה דניאל תביעה נגד מאיה, בדרישה שתסיר את התמונות של הילדים מהרשתות החברתיות.

בזמן שגרינברג לא חסכה במילים, סטוריז ופוסטים על הסכסוך, והאשימה את מאיה בכך שהסתירה ממנה תאונת דרכים בה היו הילדים מעורבים, אייל גולן דווקא מארח אותה דרך קבע בסטורי שלו, ואף הקדיש לה שיר בהופעה בקיסריה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו