הרימו את הרף: מצאנו את החתונה עם הכי הרבה סטייל

אחרי שלל חתונות שבהם השתלחנו באורחים, הפעם אין לנו מילה רעה • קחו דף ועט ורשמו את הטיפים לאירוע מלא בשיק בינלאומי

איתי תורג'מן וטליה מזוז. צילום: אור גפן

אנחנו בפריז? מילאנו? לא, אנחנו בישראל וסוף סוף אחרי שלל חתונות טראש מגיעה חתונה עם סטייל אמיתי וקלאס בינלאומי. השחקן איתי תורג'מן ובחירת ליבו טליה מזוז נישאו אמש (שני) זה לזו במתחם האירועים טרמינל מקבוצת הבאר של סבא ומיטב השחקנים והשחקניות הגיעו לחגוג עימם, לשמחתנו הפעם ביקורת האופנה מפרגנת במיוחד.

חתן וכלה / צילום: אור גפן

הפעם אנחנו בוחרים להתייחס ללוק של החתן. תורג'מן ידוע כבעל סטייל משובח ביותר וכאחד המתלבשים הטובים בישראל וגם הפעם הוא מצליח להרים את הרף בחליפה לבנה מדויקת שכוללת מכנסיים לבנים מחויטים בגזרה גבוהה, חולצה לבנה מכופתרת וז'קט ארוך מהממוצע בגזרה מעניינת ומטפחת קטנה בשביל השיק, נמסנו.

איתי תורג'מן התחתן / צילום: אור גפן

נמשיך עם גל מלכה שמקבעת את מעמדה כפאשניסטה רותחת שבניגוד לרוב האורחות ויתרה על שמלה והגיעה בחליפה שחורה בעלת מכנסיים רחבים, חגורה עם אבזם מוזהב, חולצה לבנה מכופתרת עם מחשוף נדיב, ז'קט שחור מחויט, תיק שחור קטן, עקבי שפיץ שחורים וקישוט שיער בלבן, טוטאל לוק שחור ולבן מושלם.

גל מלכה ובעלה / צילום: אור גפן

הרבה זמן לא ראינו את מעצבת האופנה דודו בר אור באירועים ובהחלט התגעגענו. דודו תמיד מביאה איתה ניחוח בינלאומי ובמקרה הזה נראית כמו בעלת אחוזה מאיטליה וסטיילינג מרגש לא פחות. היא לבשה שמלה שחורה שקופה רקומה עם חרוזים בצבעים של שחור וכסף בשילוב תכשיטי כסף דומיננטיים. מתחת לשמלה סט הלבשה תחתונה עם כיסוי מושלם בשחור, תיק שחור קטן, סנדלי עקב כסופים ומשקפי שמש בווייב רטרו. אפשר בבקשה להזמין אותה לכל אירוע? זה ממש נעים לנו.

דודו בר אור / צילום: אור גפן

איזה כיף לראות את אגם רודברג בשמלה שחורה קטנה עם שני פפיונים טרנדיים בכתפיות בליווי גרביונים שחורים שקופים, תיק שחור קטן ונעלי עקב שחורות. טוטאל לוק אלגנטי, קלאסי ובעל שיק פריזאי, הכל מדויק.

אגם רודברג / צילום: אור גפן

איך אנחנו אוהבים את נועה קולר שמראה שאפשר ללבוש טוטאל לוק שחור ועדיין לייצר עניין. היא לבשה מכנסיים שחורים בגזרה רחבה בשילוב חגורה דקה עם אבזם מוזהב, נעלי עקב בומבסטיות בסגנון שנות השישים של המאה הקודמת והשוס שמקפיץ את הלוק, חולצת קטיפה שחורה עם דוגמה מנומרת. מראה שמתאים בדיוק לאופי שלה, אלגנטי אך קליל, בדיוק כמוה.

נועה קולר / צילום: אור גפן

מגי אזרזר יודעת לייצר לוקים מוגזמים והפעם היא הגיעה בווייב קלאסי ורגוע שכולל שמלה שחורה קטנה עם מחשוף וי וסיומת גלית א-סימטרית עם אלמנט של נחש כסוף בשילוב נעלי עקב שחורות עם שפיץ וקישוט מרובע שיוצר קונטרסט עם הקווים העגולים של השמלה, אהבנו.

מגי אזרזר / צילום: אור גפן

גם הגברים השקיעו והצליחו. הכי אהבנו את הלוק של השחקן אביב אלוש שלבש מכנסיים מחויטים בצבע אבן בשילוב חולצה שחורה מכופתרת אוברסייז בגזרה נשית מתעגלת מבד נשפך, נעליים שחורות אלגנטיות וכובע, החולצה היא הכוכבת.

אביב אלוש / צילום: אור גפן

אושרי כהן יצר שילוב בין שחור וחום, מכנסיים שחורים אלגנטיים בגזרת סקיני בשילוב חגורה חומה, חולצה מכופתרת שחורה מעט שקופה ונעליים חומות אלגנטיות, טוטאל לוק פשוט יחסית אך השילובים מייצרים עניין.

אושרי כהן / צילום: אור גפן

אחרון חביב הוא הזמר אליאב זוהר שמכניס קצת צבע לאירוע. הוא לבש מכנסיים שחורים, טישרט שחורה ונעליים שחורות, ומעל הכל הוסיף ז'קט קליל עם הדפס סבנטיז צבעוני בניחוח איטלקי, אהבנו.

אליאב זוהר / צילום: אור גפן

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר