לובשות עצמאות: הקולקציה החדשה של דלתא מעצימה נשים עם מוגבלויות

נשים קטועות גפיים, על כסאות גלגלים או צרכים פיזיים שונים הן לקוחות שלעיתים מתקשות למצוא מוצרים המותאמים לצרכים הספציפיים שלהן • הקולקציה החדשה משלבת עיצוב ארגונומי מתקדם עם פתרונות פרקטיים, כמו שימוש בסקוצ'ים נוחים לפתיחה ולסגירה, נועדה לספק מענה מיטבי שאינו מוותר על האסתטיקה

דלתא משיקה קולקציית הלבשה תחתונה נגישה ADAPTIX . צילום: מאור כהן

מאז האירועים הטראגיים של 7 באוקטובר, אנחנו עדים לצורך דחוף במוצרים נגישים ומותאמים לנשים וגברים עם מוגבלויות פיזיות, בעיקר כאלו שעברו קטיעות גפיים. אמנם מוגבלות פיזית אינה עניין חדש, אך נראה כי עוצמת המלחמה הביאה איתה פוקוס מחודש. עוד טרם המלחמה, חברת דלתא, מובילת שוק ההלבשה התחתונה בישראל, נענתה לאתגר ועבדה על קולקציה מותאמת שמושקת כעת. 

ADAPTIX היא קולקציית הלבשה תחתונה חדשנית המיועדת לנשים עם מוגבלויות. הקולקציה החדשה משלבת עיצוב ארגונומי מתקדם עם פתרונות פרקטיים, כמו שימוש בסקוצ'ים נוחים לפתיחה ולסגירה. מטרת הקולקציה היא להציע פתרון הלבשה שמשלב נוחות, קלות שימוש והתאמה לכל מבנה גוף, תוך הקפדה על איכות חומרים גבוהה. ADAPTIX נועדה להעניק לנשים עם מוגבלויות את הביטחון והנוחות שמגיעים להן, בלי להתפשר על אסתטיקה.

לא מתפשרים על אסתטיקה / צילום: מאור כהן

הבדים בקולקציה מיוצרים בטכנולוגיית Delta 720 STRETCH, המעניקה גמישות מרבית ומבטיחה התאמה מושלמת לגוף. הבגדים מתכווצים ונמתחים בהתאם לתנועות הגוף, תוך שמירה על צורתם המקורית גם לאחר כביסות רבות.

הקולקציה כוללת: גוזייה עם סקוצ' קדמי לנוחות מרבית (119.90 שקלים), תחתונים בגזרות שונות (חוטיני, מיני והיי לג) עם סקוצ'ים להקלת הלבישה וההורדה (49.90 שקלים) וחולצות יוניסקס נגישות למבוגרים ולילדים, עם פתחים בצדדים, המתאימות לאשפוז או לשימוש לאחר ניתוח (49.90 שקלים). 

בדים נושמים ושימוש בסקוצ'ים / צילום: מאור כהן

כל הפריטים זמינים בשלושה צבעי בסיס: ניוד, חום ושחור, המאפשרים שילוב קל עם כל מלתחה.

דלתא מתכננת להרחיב את הקולקציה ולהשיק בקרוב גם קו הלבשה תחתונה נגישה לגברים, שיהיה זמין באתר החברה בסוף אוקטובר.

קולקציית ADAPTIX מסמנת צעד משמעותי קדימה בתעשיית האופנה הישראלית, ומדגישה את החשיבות של עיצוב מכליל ונגיש לכל. היא מציעה לנשים עם מוגבלויות פיזיות את האפשרות ליהנות מהלבשה תחתונה נוחה, מעוצבת ופונקציונלית, ובכך תורמת לשיפור איכות חייהן היומיומית. גם הקמפיין נועד לנרמל את המצב ולשים את אותן נשים בפרונט ובגאווה גדולה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר