אחרי סערת דניאל גרינברג: הבייביסיטר מאיה זיו קוטפת קמפיין בעשרות אלפי שקלים

חברת האופנה dp זיהתה הזדמנות והחליטה להמר על הכוכבת החדשה • מסתבר, שאין דבר כזה פרסום שלילי

מאיה זיו. צילום: ללא

נראה שהפרסום לא תמיד מזיק: מאיה זיו, הבייביסיטר בת ה-20 שהסעירה את הרשת בפרשיית הסכסוך עם דניאל גרינברג, האקסית של אייל גולן, מוכיחה שאין דבר כזה פרסום שלילי. זיו, שעד לא מזמן הייתה אלמונית, הפכה בן לילה לשם דבר - ועכשיו היא גורפת את הקופה. 

חברת האופנה dp זיהתה הזדמנות והחליטה להמר על הכוכבת החדשה. זיו נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של מותג אופנת הספורט לנשים, בעסקה ששווה עשרות אלפי שקלים. הקמפיין יהיה חשוף בכל פלטפורמות המדיה החברתית, ויכלול גם מסע פרסום נרחב.

הסתכסכו. דניאל גרינברג, צילום: ניר פקין

למי שחי מתחת לסלע בחודש האחרון, הנה תזכורת קצרה: זיו הייתה הבייביסיטר של ילדי דניאל גרינברג ואייל גולן במשך שלוש שנים. הכל התפוצץ כשהשתיים חזרו מחופשה משפחתית, וגרינברג החליטה להגיש תביעה נגד זיו בדרישה להסיר תמונות של הילדים מחשבון האינסטגרם הפרטי שלה.

גרינברג לא חסכה בביקורת על המטפלת לשעבר, וטענה שזיו הסתירה ממנה מידע חשוב על הילדים, כולל תאונת דרכים שקרתה כשגרינברג הייתה בחו"ל. גולן, הבעל לשעבר של גרינברג, דווקא נראה תומך נלהב בבייביסיטר המדוברת. הוא לא רק ממשיך להעסיק אותה, אלא אפילו הזמין אותה להופעה שלו בקיסריה והקדיש לה שיר מול אלפי אנשים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר