אילנית לוי לגולברי. צילום: שי יחזקאל

"כשהעלו בפניי את הרעיון זרחתי": אילנית לוי עולה שלב

אחרי ההצלחה של הקולקציה הראשונה בעיצובה של מנחת הטלוויזיה והדוגמנית עם מותג האופנה גולברי היא יוצאת בקולקציה נוספת במהדורה מוגבלת • "זה משהו שבאמת לא חלמתי עליו"

[object Object]

לאור ההצלחה של קולקציית הקפסולה הראשונה, באפריל 2024,  שהשיקה מנחת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי עבור בית האופנה גולברי, מושקת השבוע קולקציית קפסולה חדשה במהדורה מוגבלת. 

הקולקצייה החדשה מאופיינת באווירת ובהשראת הסתיו הפריזאי. היא מיועדת לבניית אאוטפיטים מלאי שיק לעונת סתיו/חורף החדשה, ובה ניתן למצוא את החותם האישי של לוי. 

גולברי. מחיר ג'ינס: 299.90 שקלים / צילום: שי יחזקאל 

"אני כל כך שמחה לתת ביטוי אומנתי לנושא שאני מאד אוהבת ומקורבת", אומרת לוי. "בית האופנה גולברי משמש לי בית כבר שנים רבות ובאחת הישיבות שישבנו יחד עם הנהלת החברה והעלו בפניי את הרעיון לראשונה זרחתי, ושהבנתי שהקולקציה נחטפה זה רק נתן לי דרייב להעביר הלאה את החזון האופנתי שלי, זה משהו שבאמת לא חלמתי עליו". 

גולברי. מחיר שמלה: 399.90 שקלים / צילום: שי יחזקאל 

גולברי. מחיר וסט: 379.90 שקלים / צילום: שי יחזקאל 

בין הפריטים הבולטים בקולקציה החדשה ניתן למצוא פריטים טרנדים לכל שעות היום, לדוגמא: אוברול שחור, חולצות אריג עם פסים, חליפה בגווני קאמל, ז'קטים בגזרות מחוייטות, וסטים בגזרת אוברייז, חולצת סטן עם פרינטים וחצאית תואמת, ז'קט טרנץ' קצר, מכנסיים מחוייטים ועוד.

גולברי. מחיר ז'קט: 399.90 שקלים. מחיר ג'ינס: 299 שקלים / צילום: שי יחזקאל

בנוסף, לוי עושה שימוש נרחב בפריטי ג'ינס שמאוד מאפיינים אותה אישית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו