הכלה כל כך יפה - השמלה פחות

נויה אריאלי ודור טאוב, אחד הזוגות הכי יפים שיצאו מתוכנית ריאליטי, נישאו בחתונת ענק לצד מאות מוזמנים • מה חשבנו על שמלת הכלה ומה לבשו האורחים? זהירות, ביקורת אופנה לפניכם

נויה אריאלי ודור טאוב. צילום: אור גפן

אחד הזוגות הכי מתוקים בביצה המקומית, נויה אריאלי ודור טאוב, שהכירו בתוכנית השידוכים של רשת13  "אהבה חדשה", נישאו זה לזו אמש (שני) במתחם האירועים טרמינל מקבוצת הבאר של סבא בפתח תקווה בחתונת ענק לצד מאות מוזמנים וכולם הגיעו לחגוג להם. 

נויה אריאלי ודור טאוב / צילום: אור גפן

נתחיל מהזוג הפוטוגני, שללא ספק מדובר באחד הזוגות הכי יפים בתעשייה. במקרה של אריאלי אהבנו מאוד את הבחירה בשמלת מקסי צמודה בגזרת סטרפלס, אבל פחות אהבנו את כל האלמנטים על השמלה, "טו מאץ' בלגן". אם החלק העליון היה נקי ורק בחלק התחתון היו אלמנטים של פרחי תלת ממד, היה נוצר מראה הרבה יותר קלאסי ומותאם, אריאלי כל כך יפה שאין שום סיבה להעמיס.

חתן וכלה. אריאלי וטאוב,

את האאוטפיט של טאוב החתן אהבנו מאוד וכל החתנים יכולים ללמוד ממנו. מכנסיים מחויטים בשילוב ז'קט תואם בצבע בז' עדין ובגזרה מדויקת, עם חולצה לבנה מכופתרת ללא עניבה או פפיון ונעליים חומות נקיות בגזרה מתעגלת - מראה קליל, עדכני ומדויק.

לראשונה בתולדות המדור אין מצטיינת באירוע, כולן כולל כולן לא הצליחו לייצר טוטאל לוק מושלם.

אירה דולפין / צילום: אור גפן

אירה דולפין, שללא ספק הצליחה למשוך תשומת לב בשמלת מיני קטנטנה, צמודה ועטורת קאטאאוטים בגזרה א-סימטרית בצבע שחור. לשמלה יש פוטנציאל מטורף, אנחנו חושבים שאם היא הייתה ארוכה בעשרה סנטימטרים היא הייתה הרבה יותר סטייל. באורך הנוכחי עם הגזרה המיוחדת ניתן לחשוב שמדובר בבגד גוף.

רומי גיאור / צילום: אור גפן

רומי גיאור הגיעה גם בשמלת מיני קצרצרה וצמודה בעלת כתפיות דקות, מחשוף ישר והדפס מנומר טרנדי בליווי נעלי עקב שחורות ותיק שחור קטן בעל רצועת שרשרת זהובה. הנעליים, התיק וההדפס מעולים, יש כאן פוטנציאל מטורף, אך הגזרה הקצרצרה והצמודה מורידה את כל הלוק. יש כל כך הרבה שמלות מנומרות שהיו יכולות להיות סטייטמנט ולהביא עניין לאירוע.

לא רק השמלות הקצרות אכזבו, משום מה גם השמלות הארוכות היו חסרות גזרה ועניין, כמו לדוגמא השמלה של הזמרת ענבל ביבי.

ענבל ביבי / צילום: אור גפן

שמלת מקסי סטרפלס חומה (הצבע הכי טרנדי של הסתיו) בליווי סנדלי עקב חומים בהירים. יש כאן התחלה טובה, אך הסנדלים ממש לא מחמיאים לשמלה, איך משפרים? סנדלים בצבע של השמלה היו יוצרים מראה הרמוני, תיק קלאץ' מוזהב ושרשרת קולר, היו מרימים פה בטירוף.

אצל מעיין אשכנזי יש שיפור. שמלת סטרפלס מקסי שחורה עם קאט אאוט קדמי בליווי אלמנט מוזהב בחזה, בשילוב תיק קטן מוזהב תואם, עד כאן זה עובד, אבל העקבים השחורים נראים מגושמים והורסים את הפלואו העדין של השמלה, היינו בוחרים בנעליים יותר עדינות.

מעיין אשכנזי ואירה דולפין / צילום: אור גפן

הגברים גם לא הסבו לנו נחת. אורי נגר בצבעוניות טובה של חולצה מכופתרת בצבע בז' בגזרת אוברסייז בעלת שרוולים קצרים בשילוב מכנסיים שחורים מחויטים ונעלי מוקסין בשחור ולבן. סך הכל אהבנו, אבל מה עם המחשוף, זו לא חתונת בריכה, "ורי נוט דמיור".

אורי נגר / צילום: אור גפן

שחף רז נראה גנרי ללא כל מעוף ועניין במכנסי בז' חולצה מכופתרת לבנה ונעליים חומות, שהן הפריט היחיד שיש בו עניין מסוים ועדיין ממש לא מספיק.

שחף רז / צילום: אור גפן

ואחרון חביב, קובי מחט שנראה טוב בחליפה מחויטת אפורה בשילוב טישרט שחורה ונעליים שחורות אלגנטיות.

קובי מחט / צילום: אור גפן

איך היינו מקפיצים? טישרט לבנה הייתה מאירה את הלוק והוא היה פחות כבד. גם נעליים בצבעוניות של שחור ולבן היו נותנות קיק לטוטאל לוק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר