לא זיהינו: בבלונד פלטינה ושמלה אדומה כוכבת הריאליטי חרכה את המסלול

לגיל אין גבולות כשמדובר בתצוגת האופנה של לוריאל פריז שהציגה כמה הפתעות עם פתיחת שבוע האופנה בפריז • מקנדל ג'נר במחווה למרלין מונרו ועד לאנדי מקדואל שהציגה גזרה לוהטת

קנדל ג'נר בבלונד זוהר. צילום: רויטרס

כוכבות רבות צעדו על המסלול אמש (ראשון) בתצוגת האופנה של לוריאל פריז Walk Your Worth בפאלה גרנייה, כחלק משבוע האופנה פריז לקולקציית אביב-קיץ 2025 לבגדי נשים.

הסלבריטאיות, ביניהן קנדל ג'נר, ג'יין פונדה, קארה דלווין, אליה בהאט ואישווריה ראי, לבשו מערכות לבוש מרהיבות בעת שצעדו על המסלול.

ג'נר הפתיעה את האורחים כאשר שיער ראשה נצבע לבלונד זוהר ועל גופה היא לבשה שמלה אדומה שכללה חיתוכים שקופים, מחשוף עמוק ואודם אדום נוצץ, סוג של מחווה מודרנית למרלין מונרו.

קנדל ג'נר עושה מרלין מונרו, צילום: רויטרס

ג'יין פונדה הנצחית צעדה על המסלול לבושה במעיל גשם מתכתי כסוף בשילוב עם נעלי ספורט וטייץ שחור. כדי להוסיף מגע זוהר למראה, היא עיצבה את שיערה הכסוף החופשי בתסרוקת בוב נפוחה באורך כתפיים ובחרה באיפור מרשים.

ג'יין פונדה נוצצת / צילום: רויטרס

קארה דלווין הביאה איתה תעוזה במעיל טרנץ' אדום ארוך עד הרצפה, שכיסה תחתוני ביקיני תואמים בגזרה גבוהה. היא השלימה את המראה עם שיער פזור עם שביל צדדי, נעלי עקב שחורות, שפתיים אדומות, ואיפור מינימלי.

קארה דלווין ואווה לנגוריה / צילום: רויטרס

אליה בהאט צעדה עם אנדי מקדואל. השחקנית לבשה שריון חזה מתכתי בעיצובו של גאורב גופטה, ושילבה אותו עם מכנסיים שחורים מתרחבים, נעלי עקב שחורות, תכשיטי כסף מרשימים ואיפור מינימלי.

אליה בהאט ואנדי מקדואל / צילום: רויטרס

וכמו תמיד, מקדואל שמחבקת את גילה, נראתה מרהיבה בשמלת ערב צמודה ללא כתפיות עם פאייטים, אותה היא שילבה עם שיערה הבלונדיני-כסוף ואיפור מינימלי.

שבוע האופנה בפריז יכלול כ-70 תצוגות של מיטב מעצבי האופנה, ביניהם כמה מהשמות הגדולים כמו דיור, הרמס, שאנל, לואי ויטון ואקנה, לצד מותגים חדשים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר