צעד נוסף בקריירה: נינט טייב קוטפת קמפיין נחשק

הזמרת נבחרה לפנים החדשות של מותג משקפי השמש ERROCA BY SUPER –PHARM • בחודש יוני האחרון השיקה הרשת קולקציית בכורה הכוללת 300 זוגות של משקפי שמש וראייה

נינט טייב. צילום: שגיא דהרי

הזמרת והיוצרת נינט טייב נבחרה לפנים החדשות של מותג משקפי השמש ERROCA BY SUPER –PHARM. מדובר בפרזנטורית הראשונה של הרשת מאז שנרכשה על ידי סופר-פארם.

טייב נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של המותג, שיצולם בקרוב, ויושק בפלטפורמות דיגיטליות, מדיה חברתית, שילוט חוצות וטלוויזיה.

דרך חדשה. טייב / צילום: שגיא דהרי

טייב השתתפה במגוון קמפיינים פרסומיים מוצלחים לאורך הקריירה שלה. אחד המפורסמים ביותר היה עבור חברת סלולר, שבו היא נקטה צעד דרמטי - גילוח שיערה לחלוטין. מהלך נועז זה זכה לתהודה רבה והניב לה תגמול כספי משמעותי של מיליון שקלים, סכום שנחשב חריג ומרשים באותה תקופה.

"שמחה להצטרף למשפחת ERROCA BY SUPER-PHARM, ולצאת לדרך משותפת יחד", מסרה טייב.

סניף אירוקה ביי סופר-פארם, צילום: עמית גירון

בחודש יוני האחרון השיקה הרשת קולקציית בכורה לאחר הרכישה, הכוללת כ-300 דגמי משקפי ראייה ושמש. בנוסף, הרחיבו בחברה את היצע המשקפיים עם מותגי יוקרה בינלאומיים, כמו ג'יבנצ'י, דיור, סטלה מקרטני ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר