נינט טייב. צילום: שגיא דהרי

צעד נוסף בקריירה: נינט טייב קוטפת קמפיין נחשק

הזמרת נבחרה לפנים החדשות של מותג משקפי השמש ERROCA BY SUPER –PHARM • בחודש יוני האחרון השיקה הרשת קולקציית בכורה הכוללת 300 זוגות של משקפי שמש וראייה

[object Object]

הזמרת והיוצרת נינט טייב נבחרה לפנים החדשות של מותג משקפי השמש ERROCA BY SUPER –PHARM. מדובר בפרזנטורית הראשונה של הרשת מאז שנרכשה על ידי סופר-פארם.

טייב נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של המותג, שיצולם בקרוב, ויושק בפלטפורמות דיגיטליות, מדיה חברתית, שילוט חוצות וטלוויזיה.

דרך חדשה. טייב / צילום: שגיא דהרי

טייב השתתפה במגוון קמפיינים פרסומיים מוצלחים לאורך הקריירה שלה. אחד המפורסמים ביותר היה עבור חברת סלולר, שבו היא נקטה צעד דרמטי - גילוח שיערה לחלוטין. מהלך נועז זה זכה לתהודה רבה והניב לה תגמול כספי משמעותי של מיליון שקלים, סכום שנחשב חריג ומרשים באותה תקופה.

"שמחה להצטרף למשפחת ERROCA BY SUPER-PHARM, ולצאת לדרך משותפת יחד", מסרה טייב.

סניף אירוקה ביי סופר-פארם, צילום: עמית גירון

בחודש יוני האחרון השיקה הרשת קולקציית בכורה לאחר הרכישה, הכוללת כ-300 דגמי משקפי ראייה ושמש. בנוסף, הרחיבו בחברה את היצע המשקפיים עם מותגי יוקרה בינלאומיים, כמו ג'יבנצ'י, דיור, סטלה מקרטני ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו