עונת הברמודה: הטרנד הכי נכון לסתיו

הן לא קצרות מדי ולא ארוכות, הן בדיוק באורך הנכון ויתאימו לכל שעה ביום • כך תאמצי את מכנסי הברמודה גם בארון הפרטי שלך

גולברי. מחיר: 124.90 שקלים . צילום: שי יחזקאל

מי היה מאמין שמכנסי הברמודה, שבמשך שנים ארוכות מזוהים עם מושבניקים, יהפכו לאחד הטרנדים הבולטים של העונה. באופן מפתיע, המכנסיים הקצרים באורך ברך אלה עושים קאמבק משמעותי, ומציעים אפשרות שיקית ומעשית למגוון אירועים.

עם בוא הסתיו, כשמזג האוויר מתקרר מעט, מכנסי הברמודה מספקים את האיזון המושלם בין קצר לארוך. המכנסיים מאפשרות כיסוי ונוחות ללא הכבדות של מכנסיים באורך מלא והבד הנושם נותן מענה מדויק כאשר מעט חם בשעות הצהריים. איך לובשים אותן נכון?

סטרדיווריוס. מחיר: 149.90 שקלים / יח"צ

לדייט לילי

האתגר הוא ליצור איזון בין אופי לסטייל. מכנסי ברמודה מחויטים בצבע ניטרלי כמו בז' או שחור, משולבים עם חולצה רכה בגוון משלים, יכולים להיות מתוחכמים להפליא. הוספת זוג עקבים עם רצועות תקפיץ את המראה ותעניק לו נופך של רומנטיקה ותחכום.

אביזרים כמו תכשיטי זהב עדינים וקלאץ' טרנדי משפרים עוד יותר את המראה, ובלייזר קל על הכתפיים מוסיף שכבה נוספת של תחכום - מושלם לערבי סתיו קרירים.

קסטרו. מחיר: 159.90 שקלים / צילום: שרבן לופו

R13 לבוטיק 77. מחיר: 1,078 שקלים / יח"צ

לעבודה

מכנסי ברמודה יכולים להתאים בהחלט גם למקום עבודה רשמי, אך בתנאי שהם מעוצבים כראוי. זוג מכנסי ברמודה בגזרה גבוהה בצבע קלאסי כמו נייבי או אפור פחם, מחובר לחולצה מכופתרת לבנה קלאסית או וסט מחויט, יוצר מראה מהוקצע.

זארה. מחיר: 189.90 שקלים / יח"צ

עקבים או נעלי שפיץ שטוחות ישמרו על מראה אלגנטי, ואקססוריז כמו שעון סטייטמנט או תיק צבעוני יוסיפו מגע של אישיות. האאוטפיט הזה לא רק נראה סטייל אלא גם מספק את הנוחות הדרושה ליום עבודה עמוס.

זארה. מחיר: 159.90 / יח"צ

ברשקה. מחיר: 149.90 שקלים / יח"צ

לבוקר משפחתי או עם חברות

מכנסי ברמודה יכולים להיות גם מסוגננים וגם נוחים. צבעים כיפיים ועונתיים כמו צהוב חרדל, ירוק זית או פודרה משתלבים נהדר עם חולצת טי שירט קלילה או סריג דק טרנדי. סניקרס, משקפי שמש, פאוץ' ותכשיטים אהובים משלימים את הלוק המושלם לתמונת אינסטגרם סטייליסטית עם החברות.

H&O. מחיר ברמודה: 99.90 שקלים / צילום: תומר לופצקו 

מנגו. מחיר ברמודה: 329.90 שקלים / יח"צ  

העונה, הצבעים המובילים למכנסי ברמודה שואבים השראה מהגוונים הטבעיים של הסתיו. ניתן למצוא בחנויות גווני אדמה חמים כמו חום, חרדל וקאמל, לצד גוונים קלאסיים כמו שחור, לבן, אפור, כחול נייבי ובז'.

ריזרבד. מחיר ברמודה: 139.90 שקלים / צילום: אסף לוי 

עם שילוב מנצח של סגנון, נוחות וורסטיליות, נראה כי מכנסי הברמודה הם לא רק טרנד חולף, אלא פריט אופנה שימושי שכאן כדי להישאר, מתאים למגוון אירועים ומצבים בחיי היומיום הישראליים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר