סלפי עם דיוויד בקהאם: נטע אלחמיסטר חשפה בטן הריונית בתצוגת אופנה

הדוגמנית הישראלית נכחה בתצוגת האופנה של BOSS במהלך שבוע האופנה - שם פגשה את בקהאם שהשיק את שיתוף הפעולה שלו עם בית האופנה • התצוגה של בוס הציגה על המסלול פריטים מחויטים ועל-זמניים בסגנון יוקרה שקטה

נטע אלחמיסטר. צילום: דניאל סיני

נטע אלחמיסטר הגיעה הבוקר (רביעי) לתצוגת האופנה של המותג BOSS, שנערכה במסגרת שבוע האופנה במילאנו - שם פגשה את דיוויד בקהאם שהשיק את שיתוף הפעולה שלו עם בית האופנה.

אלחמיסטר, שהגיעה לתצוגה מטעם פקטורי 54, הציגה בטן הריונית וחשופה, שכן היא נמצאת כעת בתחילתו של הריונה השני - אותו חשפה לפני מספר ימים בעמוד האינסטגרם שלה. לכבוד תצוגת האופנה, אלחמיסטר בחרה ללבוש חליפת שני חלקים אפורה, המורכבת מחצאית בגזרת מידי ובלייזר, וכוללת פסים לבנים, אליה שידכה טופ שחור ומשקפי ראייה בולטים.

דיוויד בקהאם לצד נטע אלחמיסטר, צילום: יחצ פקטורי 54
נטע אלחמיסטר בתצוגה, צילום: דניאל סיני

כאמור, במהלך התצוגה פגשה אלחמיסטר את דיוויד בקהאם - שהשיק את שיתוף הפעולה שלו עם המותג ואמור להיות חלק מצוות העיצוב והקריאייטיב שלו. בקהאם ישב במהלך התצוגה לצד עורכת ווג האמריקני אנה ווינטור ולבש חליפה בצבע כחול כהה.

התצוגה של בוס הציגה על המסלול פריטים מחויטים ועל-זמניים בסגנון יוקרה שקטה, המרכיבים לוקים קלאסיים ואלגנטיים - המתכתבים עם סגנון האופנה המשרדית שהם מציגים בקולקציות האחרונות. הקולקציה הוצגה בחצר של ארמון איטלקי ונקראה "מחוץ למשרד", ולמעשה פירקה את קוד הלבוש הרשמי כדי ליצור סגנון המשלב קז'ואל ואופנה פורמלית. 

תצוגת האופנה של בוס, צילום: GettyImages
"בקולקציה הזו המצאנו מחדש את החליפה", צילום: GettyImages

במהלך התצוגה נראו על המסלול 55 לוקים שונים, המתאימים לגברים ולנשים, שכללו חליפות מחויטות ומאופקות המורכבות מבדים קלילים יותר מבעבר, כאשר חליפת שלושת הכפתורים הייתה הפריט העיקרי בקולקציה. אלמנטים נוספים שבלטו בקולקציה כללו חצאיות, שמלות, מכנסיים רחבים ומעילי טרנץ', שהציעו ללובש חופש תנועה מוגבר. פלטת הצבעים מספקת מגוון רגוע של גוונים, כולל כחול בהיר וכהה, חום, לבן, שחור, ואפילו וריאציות מאופקות של ירוק.

"בקולקציה הזו המצאנו מחדש את החליפה - התגלמות מורשת החייטות של BOSS - עם גישה רכה יותר, שבה הצללית מוכתבת על ידי הגוף של הלובש אותה, ומשאירה יותר מקום לחופש ולביטוי של אינדיבידואליות", אמר מרקו פלצ'יוני, מנהל הקריאייטיב של בית האופנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר