כוכבת "האח הגדול" נבחרה לקמפיין המוערך במאות אלפי שקלים

מלאני למברסקי הצטלמה למותג המקומי "פרפל" ותוביל את מהלך הפרסום החדש • "המותג מדבר בדיוק בשפה שלי, צעיר, טרנדי ונשי"

מלאני למברסקי. צילום: סתיו אברהמי

מלאני למברסקי, כוכבת תוכנית הריאליטי "האח הגדול", קוטפת קמפיין חדש ונבחרה לכהן לראשונה כפנים של מותג האופנה המקומי "פרפל" (Purple). 

החוזה, המוערך במאות אלפי שקלים, נחתם עוד לפני כניסתה של למברסקי ל"אח הגדול". 

הקמפיין, שצולם הבוקר (רביעי) במלון play לבונטין בתל אביב, עתיד לעלות בפריסת מדיה רחבה בפלטפורמות הסושיאל במקביל לפרסום שלטי חוצות ברחבי הארץ ויציג את קולקציית החג החדשה של המותג הכוללת מגוון רחב של פריטי אופנה לנשים המתכתבים עם סטייל הבוהו-שיק, שמלות אווריריות, הדפסים וצבעוניות. 

 

מלאני למברסקי בקמפיין ראשון // סתיו אברהמי

"אני נרגשת מאוד מהשיתוף פעולה", מסרה מלאני. "זה מותג שמדבר בדיוק בשפה שלי - צעיר, טרנדי, ונשי. אני גאה להיות חלק מהקמפיין שמעצים נשים ונותן להן מקום להביע את עצמן בלי להתפשר על סטייל".

 

מלאני למברסקי בקמפיין ראשון // סתיו אברהמי

 

מלאני למברסקי בקמפיין ראשון // סתיו אברהמי

"למברסקי מביאה לקמפיין את האותנטיות והאנרגיה הסוחפת שלה, שתואמים באופן מושלם את ערכי המותג. הקמפיין החדש מתמקד באופנה עדכנית לנשים שאינן חוששות להביע את עצמן דרך הלבוש שלהן, ומלאני היא הבחירה הטבעית להוביל מסר זה לקהל הרחב", מסרה בעלת המותג שרונה אוחנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר