בגדים שנולדו מהים: מעצב האופנה האהוב על הסלבס משיק חנות פופ-אפ

ויוי בלאיש פותח את הסטודיו עם קולקציה בהשראת דגי קרב אקזוטיים לצד ג'ינס ליוויס שעברו טיפול וחולצות טי מיוחדות • האירוע האופנתי הזה קורה בדיוק פעמיים בשנה ואתן לא רוצות להחמיץ

ויוי בלאיש פותח את הסטודיו. צילום: עידו לביא

מוכנות לצלול לעולם של אופנה מרהיבה בהשראת הים? ויוי בלאיש, מעצב האופנה האהוב על הסלבס הישראליים, עומד להציף את תל אביב בגלי סטייל עם חנות פופ-אפ מיוחדת במינה.

הפופ-אפ של  בלאיש הוא אירוע המתרחש רק פעמיים בשנה, כאשר המעצב פותח את דלתות הסטודיו שלו ומציג את הקולקציה החדשה. זוהי הזדמנות נדירה לחוות את עולמו היצירתי מקרוב ולרכוש פריטים ייחודיים.

קולקציה בהשראת הים. ויוי בלאיש / צילום: עידו לביא

בלאיש, שהפך לשם דבר בקרב חובבי האופנה המקומיים, ידוע בזכות עיצוביו הייחודיים והנועזים. כוכבות ישראליות כמו לוסי אהריש, יעל בר זוהר, ואפילו הדיווה הלאומית נינט, נראות תדיר מתהדרות ביצירותיו ומככבות בעמוד האינסטגרם שלו.

אירוע מכירה שקורה רק פעמיים בשנה. ויוי בלאיש / צילום: עידו לביא

הקולקציה החדשה, בשם הקסום "משי מן הים", מבטיחה להיות חגיגה אמיתית לחובבי אופנה. תוכלו למצוא הדפסי משי מרהיבים בהשראת דגי קרב אקזוטיים, שמלות במגוון גזרות ומכנסיים בסגנון שנות ה-70. לצד אלו ג'ינס ליוויס 501 קלאסיים שעברו מתיחת פנים אופנתית בידיו של בלאיש וחולצות טי וינטג' בנושא מוזיקה זוכות לטיפול מיוחד ומניפולציות עיצוביות מפתיעות.

ג'ינס וינטג' שעבר טיפול אישי. ויוי בלאיש / צילום: עידו לביא

כאילו כל זה לא מספיק, בלאיש משתף פעולה עם מעצבת התכשיטים המוכשרת קרן וולף. התוצאה? תכשיטים המשלבים בדי משי עם מתכות יקרות, ליצירת לוק שלם ומושלם.

הקולקציה החדשה של ויוי בלאיש / צילום: עידו לביא

אירוע המכירה יתקיים ב-22/9-27/9, הסטודיו של בלאיש, רחוב תרצה 17, תל אביב. שעות פתיחה: א'-ה': 10:00-18:00, ו': 10:00-15:00

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר