ספיר אביסרור כובשת את לונדון

מעצבת האופנה, המשפיענית וכוכבת "המירוץ למיליון" טסה לייצג את ישראל בהשקת הקולקצייה החדשה של H&M • לצידה היו כמה מהשמות הגדולים בעולם האופנה, נעמי קמפבל, ליילה מוס וגם צ'ארלי XCX

ספיר אביסרור בלונדון. צילום: יח"צ

ספיר אביסרור עשתה בחודשים האחרונים דריכת רגל משמעותית מאז היא מככבת ב"מירוץ למיליון" וטסה ללונדון כדי לייצג את ישראל באירוע השקה של קולקציית סתיו-חורף 2024 של H&M.

אל אירוע, שנערך בסופ"ש האחרון, הגיעו לא מעט מהשמות הגדולים בעולם האופנה, ביניהם נעמי קמפל, שי מטיצ'ל, ליילה מוס וגם צ'ארלי XCX. לצד אביסרור ייצגה את ישראל גם בלוגרית האופנה מאי כהן.  

ספיר אביסרור ומאי כהן / צילום: יח"צ

הערב כלל מגוון אטרקציות, ממיצגים אמנותיים וגם הופעה מיוחדת של הזמרת צ'ארלי XCX. "זהו כבוד לשתף פעולה עם אייקון מוזיקלי," אמרה אן-סופי יוהנסון, יועצת קריאייטיב ב-H&M.

אירוע ההשקה בלונדון הוא רק הראשון בסדרה של 12 אירועים בשמונה ערים ברחבי העולם, תחת הכותרת H&M&. כל אירוע יציג את הזהות הייחודית של העיר המארחת, עם דגש על סטייל מקומי וביטוי אישי.

נעמי קמפבל / צילום: רויטרס

צ'ארלי XCX / צילום: רויטרס

קולקציית סתיו/חורף 2024 מסמנת ריענון ברוח האופנתית של המותג כשהיא מלאה בגוונים עשירים, פרטים מסקרנים וסילואטים מעוצבים.

ארקה ל-H&M / יח"צ

"הקולקציה מלאה בהשראות מיוחדות ובחומרי גלם איכותיים. העור, הסריגים, הסטים הנוצצים – יחדיו, הפריטים מציגים את החוזקה האופנתית של H&M. הכל עוסק סביב בגדים שיהיו אייקונים במלתחה", אמרה אליאנה מסגלוס, מנהלת עיצוב אופנת נשים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר