דורית רבליס לטומי הילפיגר. צילום: באדיבות המותג, לפקטורי 54

גאווה: הדוגמנית הישראלית נבחרה לקמפיין הכי אמריקני שיש

דורית רבליס מככבת בקמפיין החדש של מעצב האופנה טומי הילפיגר • רבליס, בת ה-23, היא אחת הדוגמניות הישראליות המצליחות בעולם

[object Object]

דורית רבליס בת ה-23, ששמה נקשר לאחרונה לצלם האופנה דודי חסון המבוגר ממנה ב-20 שנה, היא אחת הדוגמניות הישראליות המצליחות בעולם. הרזומה המרשים שלה כולל קמפיינים למותגים בינלאומיים, צילומים אדיטוריאליים למגזיני אופנה נחשקים. אחרי שהצטלמה עבור ראלף לורן וקלווין קליין, כעת היא כובשת בית אופנה אמריקני אייקוני נוסף ומככבת בקמפיין החדש של טומי הילפיגר לסתיו 2024.

דורית רבליס ל-Tommy Hilfiger. חולצה 249 שקלים, סריג אדום 749 שקלים,  מכנסיים 849 שקלים / צילום באדיבות המותג לפקטורי 54

הצילומים מציגים רוח נעורים אמריקאית בסגנון ניו אינגלנד, עם קולקציה המורכבת מפריטי מפתח שמכניסים משב רוח מרענן למלתחה היומיומית. הקולקציה החדשה ממשיכה את הקו של היוקרה השקטה ומציגה קלאסיקות על-זמניות בגרסאות עדכניות.

דורית רבליס ל-Tommy Hilfiger. ז'קט 1,399 שקלים, נעליים 749 שקלים / צילום באדיבות המותג לפקטורי 54

דורית רבליס ל-Tommy Hilfiger. חולצת וי 499 שקלים, ג'ינס 599 שקלים / צילום באדיבות המותג לפקטורי 54

ההשראות מדגישות את המורשת של בית האופנה, כשהן משלבות את סגנון האמריקנה, המראה הפרפי, תרבות הקולג'ים והחוף המערבי המזוהים עם טומי הילפיגר, יחד עם אלמנטים מעולם הסטריט והשפעות ספורטיביות.

אמש (ראשון) התקיימה תצוגת האופנה של הילפיגר במסגרת שבוע האופנה בניו יורק. על מעבורת הנוסעים לשעבר של סטטן איילנד, שעגנה במנהטן אפשר היה למצוא שלל של כוכבים שבאו לחזות בקולקציה האחרונה של המעצב.

על מעבורת נוסעים. התצוגה של טומי הילפיגר בשבוע האופנה בניו יורק, צילום: AP

הילפיגר, חלק משלישיית מעצבים אמריקהים שניתן לזהות רק על פי ראשי, ביניהם גם קלווין קליין וראלף לורן,  מתאר את הקולקציה כ"ארון האמריקני החדש" בצבעוניות של הדגל האמריקני ובגזרות קלאסיות עם טוויסט. לסגנון הלא מתאמץ הוא קורא "יוקרה קלה".

טומי הילפיגר בשבוע האופנה בניו יורק, צילום: AP

הילפיגר מכר את החברה שלו לענקית האופנה PVH ב-2010 תמורת 3 מיליארד דולר, אבל בגיל 73 הוא ממשיך להוביל את צוות העיצוב ואת החזון היצירתי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו