בגיל 91: הכוכבת ההוליוודית היא סוויפטי גאה

ג'ואן קולינס, שזכורה לכולנו מהסדרה "שושלת" נחשבת לסמל של סטייל • בהפקת אופנה חדשה היא שאבה השראה מהזמרת האהובה עליה • "היא דוגמה טובה לחיים נקיים, היא לא עושה דברים מתגרים מדי"

טיילור סוויפט. צילום: Scott A Garfitt/Invision/AP

ג'ואן קולינס, אחת הדמויות האייקוניות ביותר בהוליווד כבר למעלה משבעה עשורים, נחשבת לסמל של סטייל, יופי ואופנה. כוכבת הסדרה המיתולוגית "שושלת" זוכה להערצה בזכות הכריזמה הייחודית שלה, התפקידים הבלתי נשכחים, והסטייל חסר הפשרות שהיא מציגה בכל הזדמנות.

עכשיו, בגיל 91, קולינס ממשיכה להפתיע ולהגדיר מחדש את מקומה בעולם הזוהר והפעם עם גילוי לא צפוי: היא מעריצה את טיילור סוויפט, מלכת הפופ של דור ה-Z.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Harper's Bazaar Arabia (@harpersbazaararabia)

בצילומים חדשים למגזין האופנה Harper's Bazaar Arabia, קולינס השאירה לסתות שמוטות בסדרת צילומים של שמלות מרהיבות ומלאות סגנון שעוצבו בהשראת סוויפט עצמה, כשקולינס, כשכמעט שישה עשורים מפרידים בינה לבין סווויפט בת ה-34 מכנה אותה "אייקונית" ומחמיאה לאורח החיים הבריא והצנוע שלה.

בין השמלות המרהיבות שדגמנה עבור הפקת האופנה הנוצצת, ג'ואן לבשה שמלה שקופה בגוון בייבי בלו שעוצבה על ידי בית האופנה מביירות, Reem Kachmar, ונראתה דומה להפליא לשמלת אלברטה פרטי הכחולה המותאמת אישית שסוויפט לבשה במהלך הופעותיה בסיבוב ההופעות העולמי שלה "Eras", ושמלה לבנה בעיצובו של המעצב הלבנוני אמריקאי רמי קאדי שהזכירה מאוד את השמלה הלבנה מבית אלברטה פרטי אף היא שטיילור לבשה על הבמה בסיבוב ההופעות שלה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Joan Collins (@joancollinsdbe)

"יש לה כבר שורה של אירועים שהיא מתכננת ללבוש אליהם את השמלות שדיגמנה בצילומים", סיפרו מקורות על הסט על ההתלהבות של קולינס מהשמלות והבקשה שלה לשמור אותן אצלה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Harper's Bazaar Arabia (@harpersbazaararabia)

"טיילור סוויפט היא אייקונית", אמרה השחקנית והסופרת היהודייה זוכת גלובוס הזהב. "היא דוגמה טובה לחיים נקיים. היא לא עושה דברים מתגרים מדי, מה שלמען האמת, ואני לא אזכיר שמות, הרבה אמנים עושים בימינו", החמיאה.

"אייקונית". טיילור סוויפט / צילום: רויטרס 

לצד סוויפט, קולינס ביקשה לחלוק שבחים גם לאייקונים נוספים: "מרילין מונרו, ללא ספק", אמרה, ו"מרלון ברנדו שמדהים אותי שרבים לא יודעים מי הוא. המלכה אליזבת המנוחה, ללא ספק, שהייתה פשוט פנטסטית ודמות לחיקוי בכל מובן וצורה ואווה גרדנר, שהייתה אישה יפה ומישהי שחיקיתי רבות מבחינה פיזית כששיחקתי את אלקסיס (הכוונה לדמותה הבלתי נשכחת כאלקסיס קארינגטון בסדרה המצליחה "שושלת").

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר