המחווה יוצאת הדופן של מורן אטיאס על השטיח האדום

השחקנית והדוגמנית הגיעה לפסטיבל ונציה וקיבלה את פרס Diva e Donna • אטיאס צעדה בשמלה לבנה ונקייה ושלחה מסר חשוב לכל העולם

מורן אטיאס בפסטיבל ונציה. צילום: GettyImages

השחקנית והדוגמנית הבינלאומית מורן אטיאס קיבלה אמש (רביעי) את אות Diva e Donna וצעדה על השטיח האדום בפסטיבל ונציה לצד אנג'לינה ג'ולי, ליידי גאגא, ברד פיט, ג'ורג' קלוני ועוד, וענדה ענק לצווארה בצורת סמל החטופים שעיצבה מעצבת התכשיטים הבינלאומית קרן וולף. לגופה היא לבשה שמלה לבנה שנתפרה עבורה במיוחד על ידי צמד המעצבים הישראלים Yanky&Nataf.

"מורן פנתה אליי וביקשה שאעשה לה תכשיט שמסמל את סרט החטופים כדי שתוכל לתמוך בנשים ובמשפחות החטופים בזמן שהיא מקבלת פרס בפסטיבל בוונציה", מספרת וולף. 

מורן אטיאס על השטיח האדום / צילום: GettyImages

‏‎"יחד עם ינקי ונטף שעיצבו לה את השמלה ‏‎דאגנו ללוק נקי כדי שהתכשיט יהיה מאוד בולט. ‏‎התכשיט והמסר שלו לזכור את החטופים ולזכרם לחטופים שאינם. אפשר לראות בברור את סרט החטופים על הצוואר שלה.

‏‎"עשיתי את זה מכל הלב, מתוך רצון, מתוך המעט שאני יכולה לעשות. לשים דגש על הנושא הזה ולהפיץ אותו בכל מקום אפשרי. בחרתי לעשות אלמנט של הסמל בגדול ובנוכחות מלאה שנותן לוק מאוד דומיננטי. כל שנשאר זה שיחזירו לנו את החטופים הביתה עכשיו". 

התכשיט יוצא הדופן שענדה מורן אטיאס / צילום: Luca Oldani

אטיאס קיבלה את פרס Diva e Donna המוענק לאנשים בולטים בעולם הבידור, בדגש על נשים שהשפיעו בתחומן וקשור למגזין האיטלקי באותו שם, המתמקד באופנה, סלבס ובידור. 

"בשנה הכי קשה שלנו, אני חשה כבוד עצום להיות מוזמנת לפסטיבל ולקבל את הפרס הזה", מסרה אטיאס "לכבוד הוא לי להיקרא 'שגרירה של שלום'". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר