מצאנו את התיק שסיבך את דניאל גרינברג במכס - זה המחיר שלו

אושיית הרשת חזרה מחופשה מפנקת בחו"ל עם ילדיה היישר לבדיקה במכס • אחרי עיכוב של שעות, גרינברג שילמה קנס על תיק, שלדבריה לא היה חדש, ולא חסכה במילים קשות • אז מה העלות של התיק שהוביל לסטורי זועם?

דניאל גרינברג. צילום: אור גפן, יח"צ

מי שעוקב אחרי דניאל גרינברג ברשתות החברתיות, לא החמיץ את הסטוריז שהעלתה בימים האחרונים מחופשה מפנקת. כל העיניים שנפתחו עליה עשו את שלהן ואתמול (רביעי), היא נחתה בארץ. לרוע מזלה, רגע לפני שיצאה משדה התעופה, גרינברג נעצרה על ידי פקידי המכס בנמל ועוכבה. הכל, לטענתה, בגלל "תיק משומש" שרכשה בעבר אך פקידי המכס התעקשו לבדוק. בסוף התהליך, הכוכבת הצעירה נאלצה להיפרד מ-8,500 שקלים שמורכבים מקנס ומיסים. בחישוב מהיר ובניכוי 17 אחוזי מע"מ, גרינברג שילמה קנס של 6,000 שקלים. 

דניאל גרינברג מסתבכת במכס // אינסטגרם

בסטורי הזועם שגרינברג העלתה אין זכר לתיק, אולם היא מצולמת עם פריט מבית האופנה LOEWE. באירופה הוא יעלה 3,000 יורו ובישראל כ-14,750 שקלים. 

בהמשך, גרינברג העלתה סטורי שבו חשפה שמדובר בתיק ורוד של שאנל, שאיתו צולמה כבר בחודש יוני האחרון. מדובר בתיק משנת 2019, ומחירו נע בין 7,000-10,000 דולר. התיק מגיע בכמה גדלים. מצאנו אותו באתר סות'ביס, שם תיק בגודל שקנתה גרינברג מתומחר ב-9,800 דולר. אותו תיק בגרסה קטנה יותר עולה 7,100 דולר, ובאתר אחר מצאנו את אותו תיק בגרסה גדולה, ב-11,300 דולר.

התיק שדניאל חשפה בסטורי ועליו נקנסה, צילום: האינסטגרם של דניאל גרינברג
דניאל גרינברג עם התיק של שאנל, צילום: האינסטגרם של דניאל גרינברג
דניאל גרינברג והתיק של שאנל, צילום: האינסטגרם של דניאל גרינברג

"הוציאו לי תיק שנרכש לפני שלושה חודשים, הם (פקידי המכס) לא יודעים כמה הוא עולה. מעכבים אותי במשך שעה וחצי כדי למצוא באינטרנט את השווי של התיק כי אין קבלה, אין שקית, אין כלום. התיק משומש, כן? אבל שעה וחצי מעכבים אותי עם שני ילדים קטנים באוטו כדי למצוא כמה עולה התיק, ואז אומרים לי שאני צריכה לשלם שמונת אלפים וחמש מאות שקלים מיסים כולל קנס. עכשיו סבבה, הוצאתי את הכרטיס. עכשיו אני צריכה להתעכב כי עמיל המכס לא יודע אפילו איך להפעיל את המדפסת. אתם מבינים? שלוש שעות אני פה עם שני ילדים באוטו בשביל הקרקס הזה", אמרה.

גרינברג לא הסתפקה בסרטון, והוסיפה גם טקסט זועם. "בדיחה! שעות מתעסקים בתיק שלי שנרכש לפני שלושה חודשים ועבר איתי כבר שלוש טיסות. כל זה כאשר חולפים על פניי מאה אנשים שלא בודקים אותם אפילו. כי את מי מעניין? מה מעניין? רק התיק של דניאל מעניין! שמונה וחצי אלף שקלים. זה מה שיעשה להם את המשמרת! טפי, מדינת ישראל לא לתפארת, גועל נפש על העיניים. שהכסף יהיה הצרות שלנו. בריאות איתנה, אמן!".

דניאל גרינברג, צילום: אינסטגרם

דניאל אינה הידוענית הראשונה שמוצאת את עצמה בדין ודברים עם המכס בחודשים האחרונים. ביולי שיתפה כוכבת "המרוץ למיליון" ספיר אביסרור כי בעלה ליאור נעצר במכס בגלל תיק של לואי ויטון, ובינואר אסי ועדי בוזגלו מצאו עצמם בוויכוח זועם במיוחד עם פקידי המכס בנמל לאחר שנתבקשו להציג קבלה עבור תיק יוקרתי שרכשו במהלך חופשתם בחו"ל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר