בזמן שאנחנו עדים למותגי בגדי נשים מקומיים שנפתחים ומציעים שלל קולקציות בהשראת אופנה בינלאומיות, הצד הגברי נשאר מעט מקופח. כעת, תאגיד האופנה "מאניה גרופ", שהתמחה עד היום בג'ינסים ובגדים בסגנון סטריט-סטייל, החליט לפנות לקהל יעד חדש, מעט בוגר יותר, עם מותג שנועד לענות על הצרכים השונים, סוג של "וואן-סטופ-שופ" בה ניתן לרכוש מלתחה שלמה.
סטייל מרחבי העולם. SEBO / צילום: שלו אריאל
מותג בגדי הגברים SEBO מבית תאגיד האופנה "מאניה גרופ" מושק בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ועתיד לפתוח כ- 10 חנויות במהלך שנת 2024 וכ-30 חנויות במהלך שנת 2025.
ב-SEBO אומרים כי המותג נולד מתוך מטרה לשלב סטייל, פרקטיות ואיכות עבור גברים שרוצים עיצוב שתואם, מבין ויודע בדיוק מה הם צריכים כדי להרגיש טוב, להיראות טוב ולחיות טוב.
"הקולקציות מציעות איכות יוצאת דופן וסטייל אישי", אומר אליאור אסלאן סמנכ"ל שיווק קבוצת "מאניה גרופ". "המטרה היא לפנות לכל גבר שמחפש להפוך את ארון הבגדים שלו לסיפור על הסטייל והאישיות שלו".
מותג חדש בהשקעה של מיליוני שקלים, SEBO / צילום: שלו אריאל
בקולקציות ניתן למצוא החל מג'ינסים ומכנסיים, מכופתרות, מעילים, ג'קטים, טי שירטים, פוטרים, נעליים ואקססוריז בטווחי מחיר משתנים, לדוגמה: מכופתרות החל מ-299 שקלים, חליפות החל מ-899 שקלים, מעילים וג'קטים החל מ-299 שקלים, טי שירטים החל מ-149 שקלים ופוטרים החל מ-229 שקלים.
המטרה להגיע ל-30 חנויות עד סוף 2025, SEBO / צילום: שלו אריאל
הרשת תיפתח ב-15 בספטמבר עם ארבע חנויות ראשונות בנתניה עיר ימים, אילת אייס מול, ביג פאשן אשדוד וגרנד באר שבע, לצד אתר איקומרס פעיל.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו