150 אלף שקלים לכיס: כוכבת "רוקדים עם כוכבים" קוטפת קמפיין ראשון

סנה סוקול נבחרה לפרזנטורית של רשת הנעליים SCOOP לעונת סתיו-חורף • כבר בתחילת השידורים החלו שמועות באשר לקשר רומנטי המתפתח לכאורה בינה לבין בן זוגה לריקודים טל מורד

סנה סוקול וטל מורד ב"רוקדים עם כוכבים". צילום: קשת 12

כוכבת התוכנית "רוקדים עם כוכבים" (קשת 12), הרקדנית סנה סוקול,  קוטפת קמפיין אופנה ראשון, ותשמש כפרזנטורית לרשת SCOOP, לעונת סתיו-חורף 2024-5.  סקול תשלשל לכיסה 150 אלף שקלים עבור הקמפיין החדש.

סוקול, שנכנסה לרוקדים עוד בשנת 2022 וסומנה כהצלחה מסחררת והיורשת הלא רשמית של אנה אהרונוב, עשתה העונה פתיחה מרשימה כאשר רקדה את הסשן הראשון בפרק הבכורה לצידו של טל מורד, כשהשניים  מהר מאוד דורגו בראש הטבלה והבטיחו לעצמם את התואר "המבטיחים של העונה".

סנה סוקול / צילום: אור דנון

השניים הפכו מהר מאוד לחביבי הקהל, כשהעסיקו את הצופים במערכת היחסים בניהם ובשאלה הכי נשאלת - האם נרקם שם קשר רומנטי. מורד הוא אחד המשתתפים הבולטים בעונה ומתחרה, בין היתר, באקסית שלו, מאיה קיי

סנה סוקול לרשת סקופ / צילום: אור דנון

הקמפיין בכיכובה של סוקול צפוי לעלות לקראת ספטמבר 2024,  לרגל השקת הקולקצייה החדשה, בתקציב הנאמד בכ-1.5 מיליון שקלים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר