עדי שילון. צילום: עדי אורני

ביקור מולדת: עדי שילון נבחרה להוביל קמפיין להלבשה תחתונה

המגישה לשעבר ואושיית הקולינריה בהווה, וגם הבת של, תהייה הפנים החדשות של רשת ג'ק קובה • בשנים האחרונות היא מתגוררת בברלין עם בעלה ואבי בתה, השחקן יוסף סווייד

[object Object]

עדי שילון נבחרה לפנים החדשות של רשת ההלבשה התחתונה ג'ק קובה לקיץ 2024. שילון, שנמצאת בחופשת מולדת ביחד עם בעלה, השחקן יוסף סוויד, תככב על סט הצילומים שישלב בין הקולקציה החדשה לבין מתכוני האפייה שלה.

"הבחירה בשילון הינה חלק מהטרנד שכבש את הרשתות המשלב בין פאשן לאפייה. מדובר בפנים אחרות, המגדירות את הערכים והמסרים השיווקיים של ג'ק קובה, אישה אמיתית ובטוחה בעצמה, עם אמירה,  המשלבת בהצלחה בין קריירה למשפחה", אומרת קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת.

"פנים אחרות". עדי שילון / צילום: עדי אורני

"בתור לקוחה מושבעת של ג׳ק קובה כבר שנים רבות, אני מתרגשת להוביל את קמפיין הקיץ של המותג המדהים הזה שמקדם ערכים כל כך חשובים בעיניי", מסרה שילון. 

עדי שילון ויוסף סוויד, צילום: ללא

ספרה הראשון של שילון, בתו של דן שילון, "על החיים ועל האוכל" המאגד את סיפורי האהבה ואת רגעי הזמן המיוחדים שלה לכדי ספר זכרונות ובו סיפורים קצרים, ביניהם שזורים מתכונים של המורים מהם למדה, לצד כאלה של אמה וסבתה, זכה להצלחה רבה ובימים אלו מסיימת את כתיבת ספרה השני שצפוי לצאת לחנויות לקראת ראש השנה. בשמונה השנים האחרונות שילון מתגוררת בברלין ביחד עם סוויד, בנו אלכסנדר ובתם המשותפת מישל בת ה-5.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו