לא חייבים להתאמן כדי ללבוש בגדי ספורט: הטרנד שכבש את העולם בעקבות האולימפיאדה

הטרנד הספורטיבי חולל מהפכה בעולם האופנה על ידי שילוב של לבוש אתלטי עם אופנה יומיומית, כשלעיתים מדובר בפריטי לבוש עם השראה ספורטיבית בלבד • בואו לגלות איך כדאי לאמץ את הטרנד בלי להזיע

Tommy Hilfiger לפקטורי 54, בגד גוף: 299 שקלים, סווטשירט 529 שקלים. צילום: באדיבות המותג

בואו נדבר תכל'ס. למרות שאנחנו מבינים את החשיבות של הדבר, לא כולנו עושים ספורט. למרות זאת, כולנו מתלבשים, והטרנד הספורטיבי יכול להתאים גם לאלו שכף רגלם לא דרכה במכון כושר כבר שנים. הטרנד הספורטיבי חולל מהפכה בעולם האופנה על ידי שילוב של לבוש אתלטי עם אופנה יומיומית, כשלעיתים מדובר בפריטים ספורטיביים שמתאימים גם לאימון ולעיתים אלו פריטי לבוש בהשראה ספורטיבית בלבד, שהקשר בינם לבין ספורט הוא מקרי בהחלט. בואו נגלה יחד איך כדאי לאמץ את הטרנד בלי להזיע.

מכנסיים של הודיס, מחיר: 79.90 שקלים // חיים כהן

JACK KUBA, מחיר טופ: 298 שקלים, מחיר תחתונים: 84 שקלים // שי יחזקאל

איך נזהה פריט המשלב את הטרנד הספורטיבי?

חומרים – בדים טכנולוגיים מנדפי לחות ונושמים, בדים נצמדים כמו ספנדקס, לייקרה ורשת, ובדים דקים וסינתטיים כמו ניאופרן וניילון.

גזרות וצלליות – מצד אחד יש לנו את הפריטים הרחבים, מכנסי הטרנינג, קפוצ'ונים בגזרת אוברסייז ומעילי רוח מניילון. מצד שני, יש לנו את כל הפריטים הצמודים כמו טייץ, גוזייה ובגד גוף. בנוסף, ניתן לשלב אקססוריז כמו גרביים גבוהות, משקפי שמש וכובעי בייסבול.

מכנס של lululemon, מחיר: 400 שקלים // באדיבות המותג

CALVIN KLEIN לפקטורי 54, טופ: 249 שקלים, טייץ: 349 שקלים // באדיבות CK

מוטיבים ואלמנטים – בפריטים הכוללים השראה ספורטיבית נראה לעיתים פסים בצידי המכנסיים והחולצות. בחלק מהמקרים יופיעו לוגואים והדפסים של קבוצות ספורט מוכרות או מספרים שמציינים שנה מסוימת. וכמובן, רוכסנים ושרוכים, גומי במכנסיים ועוד אלמנטים פונקציונליים המוסיפים לאווירה האתלטית.

NEW ERA, מכנסי טרנינג קצרים: 279.90 שקלים, קרופ טופ: 179.90 שקלים // יחצ

MANGO, חולצה: 149.90 שקלים, מכנסיים, 179.90 שקלים // יחצ

איך ללבוש פריטי אופנה בהשראת ספורט בלי להזיע?

לעבודה – כן, גם לעבודה אפשר לשלב את הטרנד. אפשר ללבוש מכנסיים ארוכים מחויטים עם גומי בתחתית, יחד עם טי-שירט לבנה וז'קט קליל או ווסט. למראה קליל יותר אפשר להוסיף סניקרס ולמראה אלגנטי נעלי שפיץ שטוחות.

לדייט – תלוי לאן יוצאים. אם זה בר, אפשר ללבוש חצאית טניס בשילוב טופ גוזייה ומעליו ז'קט אוברסייז ללא שרוולים למראה קליל או בגד גוף ספורטיבי בשילוב ג'ינס למראה אורבני ומהודק. למסעדה, אפשר מראה יותר משוחרר שמתבסס על חולצה בהשראה ספורטיבית בשילוב מכנסיים מחויטים, עקבים ותיק קלאץ'.

חצאית של Panta Rei, מחיר: 199.90 שקלים // אור דנון

PUMA, חצאית: 175 שקלים, חולצה: 105 שקלים, נעליים: 450 שקלים // באדיבות פקטורי 54

לבית קפה עם חברים – כאן הכי קל כי אין מראה מחייב וכל אחד יכול לעוף על הטרנד לפי הסטייל האישי שלו. אפשר סט של מכנסיים קצרים וטי-שירט בשילוב נעלי ספורט אופנתיות ופאוץ', או ג'ינס וגופיה צמודה בהשראה ספורטיבית.

לי קופר, מכנס קצר: 119.90 שקלים // דור שרון

סקצ'רס, טופ: 119.90 שקלים, מכנסיים: 259.90 שקלים // עופר חגיוב

הסטיילינג הוא האלמנט הכי חשוב בטרנד הזה, כדי שלא תיראו כאילו חזרתם מאימון. האקססוריז שתשלבו עם האאוטפיט הם קריטיים, כשלבגד ספורטיבי אפשר להוסיף נעליים אלגנטיות או תיק קלאץ' למראה יותר נוצץ, ולהיפך, לבגד מחויט או כזה שמורכב מג'ינס ומכופתרת, אפשר להוסיף סניקרס, כובע בייסבול ועליונית ניילון לטאץ' ספורטיבי.

נסו לשלב בין סגנונות ספורטיביים שונים ובין גזרות צמודות ומשוחררות ליצירת אאוטפיטים מעניינים ומגוונים. גם מבחינה צבעונית, אפשר ללכת על מראה מונוכרומטי או לשלב צבעים שונים ובוהקים, הכל תלוי בסטייל האישי שלכם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר