כך תשלבו אותו בלוק: הטרנד הלוהט מ"רוקדים עם כוכבים"

טרנד הפרנזים מזוהה עם סגנונות ריקוד לטיניים, ובמיוחד עם סלסה, צ'ה-צ'ה וסמבה • המראה המנצנץ והמתנדנד של הפרנזים משתלב באור שבחדר ומוסיף אלמנט מעניין להופעות • כך תשלבו את הטרנד מחוץ לרחבת הריקודים

תיק של BAS לבוטיק 77, מחיר: 1,478 שקלים. צילום: יחצ חול

שמתם לב לטרנד אופנתי שחוזר בכל פרק של "רוקדים עם כוכבים"? אם לא התרכזתם בתלבושות, אנחנו כאן כדי לשים זרקור ולהראות לכם איך אפשר לאמץ את טרנד הפרנזים גם מחוץ לרחבת הריקודים. הטרנד הזה מזוהה לרוב עם סגנונות ריקוד לטיניים, במיוחד סלסה, צ'ה-צ'ה וסמבה, שמופיעים באופן קבוע בתוכנית. הסיבה שהפרנזים כל כך פופולריים בתלבושות המיועדות לסגנונות הריקוד הללו נובעת מהתנועה הדינאמית שלהם, שמעצימה את ההשפעה החזותית של תנועות הריקוד.

למה הפרנזים כל כך מוסיפים לתנועות הריקוד? החוטים נעים ללא תלות בגוף הרקדן ויוצרים אשליה של תנועה מוגברת. זה הופך כל פיתול, סיבוב ותנועה לבולטים יותר. בנוסף, הם מוסיפים עוד היבט ויזואלי - המראה המנצנץ והמתנדנד של הפרנזים משתלב באור שבחדר ומוסיף אלמנט מעניין להופעות.

ז'קט של ריפליי לרזילי, מחיר: 750 שקלים // צילום: אור דנון

בלייזר פרנזים של אולסיינטס לסטורי, מחיר: 1,750 שקלים // צילום: חו"ל

פרנזים הם טרנד מוכר שחלף על פני תקופות שונות והשתלב בכמה סגנונות אופנה, כשהוא מתחדש באופן עקבי בפרספקטיבה שונה ומרעננת. באופן הבולט ביותר, הפרנזים מזוהים עם שמלות הצ'רלסטון של שנות ה-20 של המאה הקודמת וכמו כן מזוהים גם עם הסטייל הבוהמייני של שנות ה-70, בהן הפרנזים עיטרו ווסטים וז'קטים מעור או מזמש.

כיום אנחנו נמצא פרנזים בעיקר בלבוש חוף ואופנה בוהמיינית, שמלות קרושה, קימונו ואקססוריז מקש. הם משמשים כדי להוסיף טאץ' חופשי, משוחרר וקליל ולרוב נראה אותם בצבעים טבעיים.

ד"ר מרטינס לרשת אוריג'ינלס, מחיר: 799 שקלים // יח"צ חו"ל

תיק של JACK KUBA, מחיר: 299 שקלים // יח"צ חו"ל

חולצה של MANGO, מחיר: 329.90 שקלים // יח"צ חו"ל

סטייל נוסף שרואים בו פרנזים הוא הסטייל של המערב הפרוע, ולרוב נראה אותם מעטרים מעילי עור, ווסטים, מגפיים ותיקים. הפרנזים מוסיפים לפריטים בסגנון זה אלמנט מחוספס, פרוע ולא רשמי. באופנה העכשווית משתמשים בפרנזים כדי להוסיף מרקם ועניין לעיצובים מינימליסטיים. הם מופיעים על תיקים, חצאיות ואפילו שמלות ערב.

טיפ לכל מי שרוצה לאמץ את הטרנד – בחרו פריט אחד המשלב פרנזים. למשל, אם בשמלה יש סיומת של פרנזים, רצוי ששאר הפריטים המשלימים יהיו חלקים ונקיים, וזה כולל: נעליים, תיק, תכשיטים ופריטי לבוש נוספים. בדומה, אם כל הטוטאל לוק מאוד נקי ומינימליסטי, תיק או נעליים עם פרנזים, יתנו טאץ' נועז ויוציאו את כל האאוטפיט מהמסגרת המוכרת.

שמלה של ריזרבד, מחיר: 199.90 שקלים // צילום: אסף לוי

בגד חוף של ריזרבד, מחיר: 139.90 שקלים // צילום: אסף לוי

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר