קייט מידלטון בפאה: תופעות הלוואי של הטיפול במחלתה

נסיכת וויילס נצפתה לראשונה בהופעה פומבית במהלך חגיגות יום ההולדת של המלך צ'ארלס לפני מספר שבועות • הגולשים טענו כי היא נראתה חובשת פאה, וכעת סטייליסטית בכירה אישרה את השמועות, והוסיפה כי המראה כלל איפור מקיף ותוספות לגבות

קייט מידלטון בהופעה הפומבית. צילום: איי.פי

לפני כשבועיים הנסיכה קייט מידלטון ריגשה רבים כשהופיעה בציבור בחגיגות יום ההולדת של המלך צ'ארלס, לראשונה מאז ששיתפה את העולם בהתמודדותה עם מחלת הסרטן במרץ האחרון.

קייט אמנם נצפתה מחויכת ואלגנטית בכרכרה המלכותית ומאוחר יותר גם על מרפסת הארמון לצד בעלה הנסיך ויליאם, שלושת ילדיהם ובני משפחה נוספים ממשפחת המלוכה, אך מאחורי החזות האמיצה שניסתה לשדר היה ברור כי המעמד לא קל לה וכי נדרשו ממנה לא מעט כוחות נפשיים ופיזיים כדי לצלוח את האירוע המתוקשר.

חבשה פאה? קייט מידלטון בכרכרה, צילום: איי.פי

למרות שהופעתה זכתה למחמאות באופן כמעט גורף, ברשת התפתח דיון ער באשר למראה של קייט ובעיקר בנוגע לשיערה, שלמרות שניכר היה כי הוא פחות שופע וחיוני מבעבר והוסתר תחת כובע שבחרה כחלק מהאאוטפיט, הוא עדיין היה ארוך ומלא וזאת למרות הטיפולים הכימותרפיים שהיא עוברת, הגורמים לרוב לנשירה והביא לא מעט גולשים לטעון כי קייט חבשה פאה.

מי שחיזקה את הטענה הזו הייתה הסטייליסטית אניטה רואיז שצוטטה במגזין הוונצואלי "אל נסיונל", שאישרה כי קייט אכן חבשה פאה. עוד דווח במגזין כי לקח יותר משעתיים של עבודה מוקפדת כדי להכין את קייט לאירוע, הכנה שכללה איפור מקיף ומדויק ואפילו תוספות לגבות כדי להסתיר את השפעות הטיפולים הקשים שהנסיכה עוברת. עוד נטען כי למרות שחייכה וניסתה לשדר כי היא חזקה, קייט נראתה שברירית וחלשה.

מחייכת למצלמה. הנסיכה קייט מידלטון, בחגיגות יום ההולדת, צילום: איי.פי

ימים לפני החגיגות, קייט חשפה כי למרות הטיפולים הקשים שהיא עוברת, היא במצב טוב מספיק כדי להשתתף באירוע. "אני מתקדמת טוב, אבל כפי שכל אחד שעובר כימותרפיה יודע, יש ימים טובים וימים רעים", שיתפה קייט בפוסט ששותף עם עשרות מיליוני העוקבים של חשבון האינסטגרם הרשמי של בית המלוכה, והוסיפה שהיא עדיין לא יצאה מכלל סכנה.

"היא אולי נסיכת וויילס, אבל היא עדיין אימא ואישה שחווה את אותם הרגשות, הדאגות והפחדים כמו כל אחד אחר בנסיבות אלו והיא מפוחדת ומודאגת", אמרה מזכירת העיתונות לשעבר של המלכה אליזבת', איילסה אנדרסון, בראיון למגזין פיפל בהמשך להופעתה של קייט בחגיגות. "ייתכן שקייט, שבעבר לקחה חלק פעיל מאוד בכל הקשור לבית המלוכה, לא תשוב לעולם לתפקיד בו הורגלו אנשים לראותה בו", הוסיף ואמר מקור המקורב לבית המלוכה בראיון לאתר אס וויקלי באשר למה שצופן העתיד של קייט מידלטון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר