בהשראת המט גאלה: כך תלבשו את הטרנד החם של הקיץ

כולנו נחשפנו ללוקים הפרחוניים שנראו השנה בטקס האופנה הגדול של השנה, שהציג יצירתיות מופלאה ושמלות קוטור מרהיבות • הטרנד המעניין ביותר כרגע לוקח השראה מנושא הגאלה - אבל משלב טוויסט קצת שונה

קים קרדשיאן במט גאלה. צילום: EPA

כולנו נחשפנו ללוקים הפרחוניים שכיכבו השנה במט גאלה, טקס האופנה החגיגי שמייצג שיא של אקסטרווגנטיות אופנתית, ושובה את הקהל מדי שנה עם יצירתיות מופלאה ושמלות קוטור מרהיבות. כל שנה, הנושא של המט גאלה מצית טרנדים המהדהדים ברחבי עולם האופנה וכך היה גם השנה - הנושא של הגאלה היה "גן הזמן" (Garden of Times), ועורר רצון קולקטיבי בקרב הציבור ללבוש פריטים בהשראת הפרחים והטבע.

ג'סיקה בייל, צילום: EPA

משמלות אורגניות מעוטרות בעלי כותרת עדינים ועד למערכות לבוש אוונגרדיות המעוררות גנים בוטניים שופעים, ההשפעה של המט גאלה העניקה השראה לתחייה מחודשת באופנה הפרחונית. בעודנו עדים לסלבריטאים ואייקוני אופנה מפארים את השטיח האדום ביצירות פרחוניות מדהימות, אנו מוצאים את עצמנו נמשכים לקסם של בגדים פרחוניים, כמהים לשלב את היופי הטבעי שלהם בארונות הבגדים שלנו.

שמלת סאטן של גויה לסטורי, מחיר 1,350 שקלים // יח"צ חו"ל

למזלנו, יש טרנד חזק שמתאים בול לרצון שלנו לפרוח. טרנד הורדים מככב בפריטי אופנה שונים ומוסיף לבגדים קסם רומנטי שאי אפשר לעמוד בפניו. עם כל הכבוד לטרנדים מתחלפים, הדפסים ורפרנסים שונים בהשראת ורדים ממשיכים לפאר את המסלולים והמלתחות שלנו עונה אחר עונה.

שמלה של דולצ'ה וגבאנה לפקטורי 54, מחיר: 10,990 שקלים // באדיבות המותג

שמלה של צימרמן לפקטורי 54, מחיר: 4,490 שקלים // באדיבות המותג

אפשר למצוא ורדים על פריטי אופנה במספר טכניקות, בין אם רקומים בעדינות על שמלות נשפכות ובין אם מודפסים על חולצות אופנתיות, או אפילו מצוירים על נעליים או ג'ינסים.

חולצה פרחונית של ריזרבד, מחיר: 69.90 שקלים // צילום: אסף לוי

סניקרס פרחוניות של גלי, מחיר: 79.90 שקלים // מנחם עוז

בתחום ההדפסים ודוגמאות הורדים שולט השילוב של לבן, ורוד ואדום, המורכב מפלטה המזכירה גן ורדים פורח באביב. גוונים רכים של ורוד מתערבבים בהרמוניה עם גוונים עזים של אדום, ויוצרים ניגודיות עיצובית. בין אם מדובר במשיכות צבעי מים עדינות או בעיצובים גרפיים נועזים, פלטה זו משדרת רומנטיקה ותחכום, מושלמת עבור אלה המבקשים לאמץ את הרומנטיקה באאוטפיט שלהם.

שמלת קיץ של גולברי, מחיר: 349.90 שקלים // ליאור קסון

שמלה של SACKS, מחיר: 798 שקלים // שי יחזקאל

כדי ליצור טוטאל לוק עדין ורומנטי בחרו בשמלת מלמלה בשילוב רקמת ורדים עדינה, נעלי בובה ותכשיטים ללא נוכחות דרמטית שמשלימים את הלוק. ליצירת אאוטפיט אורבני בשילוב ורדים, בחרו בטישירט שחורה עם הדפס של ורד בשילוב ג'ינס וסניקרס. כולן יכולות ליהנות מהטרנד הרומנטי הזה, כל אחת לפי הסטייל שלה והשילובים שמתאימים לה, הכל עניין של בחירת הפריטים המדויקים, המינונים והאיזונים באאוטפיט, שמאפשר לכן לבטא את האופי האמיתי שלכן.

מכנסיים של גולברי, מחיר: 299.90 שקלים // ליאור קסון

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר