רוי פרישר גוטמן, בן 11, מוביל קמפיין בשווי של כמיליון שקלים לקולקציית בגדי הערב לקיץ 2024 של רשת האופנה לבנים ובנות Noizz.
הקמפיין צולם רגע לפני שהוא ואביו ינאי המריאו לארה"ב לרגל לידתו של האוצר השפחתי החדש, ריבר, אחיו החדש של רוי ובנם המשותף הראשון של ינאי ובעלו פלג. כזכור, רוי הוא בנם של ינאי והזמר המנוח אמיר פרישר גוטמן ז"ל וגם הוא נולד בלידת פונדקאות בארצות הברית.
קולקציית הערב החדשה של NOIZZ עשויה כולה מבדים חדשניים המבטיחים תחושת נוחות לצד מראה מרשים. הגזרות המגוונות בקולקציה מותאמות לכל מבנה גוף, ומאפשרות לכל אחת ואחד למצוא את הבגד המושלם לכל אירוע - בין אם מדובר במסיבת סיום, בר מצווה או כל אירוע חגיגי אחר.
אליאור אסלן, סמנכ"ל שיווק מאניה גרופ: "זו קולקציה שנועד לגרום לכל אחד להרגיש בה בה כוכב מסלול".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו