קיץ לוהט: רוסלנה רודינה נבחרה להוביל מותג הלבשה תחתונה

לראשונה בוחרים באפרודיטה פרזנטורית לרשת • רוסלנה תציג הקולקציות החדשות שיוצאות בימים אלו אל קולבי הרשת בקמפיין קייצי

רוסלנה רודינה. צילום: שי פרנקו

רשת ההלבשה התחתונה ובגדי הים אפרודיטה מחדשת את הקולקציות לקראת קיץ 2024 ומתחדשת לראשונה גם ברוסלנה רודינה כפרזנטורית המותג. רוסלנה נבחרה להציג את הקולקציות החדשות שיוצאות בימים אלו אל קולבי הרשת.

בחברה אומרים כי הבחירה ברוסלנה נעשתה לאחר סקר בין לקוחות אפרודיטה שהעלה כי רוסלנה מהווה עבורן לא רק מודל ליופי אלא גם כדוגמא לאישה עצמאית ועוצמתית המשדרת נועם ואופי – ערכים לפיהם מעוצבת גם הקולקציה החדשה של בגדי הים והפנאי של אפרודיטה.

רוסלנה בדגם סאגה של סימון פרל, בלעדי ברשת אפרודיטה / צילום: שי פרנקו

אמיר הברפלד, מנכ"ל רשת אפרודיטה אומר כי הבחירה ברוסלנה מהווה נדבך אחד במהלך נרחב של ריענון והתחדשות אפרודיטה לקראת הקיץ הקרוב. "במקביל ליצירת קולקציה לוהטת, עיצבנו מחדש עשר חנויות אפרודיטה בקניונים ברחבי הארץ, אנחנו מעדכנים את השפה המיתוגית שלנו ומבססים את היותנו הבחירה הראשונה של הנערות ונשים העוצמתיות בישראל".

הקמפיין הראשון בכיכובה של רוסלנה עבור קולקציית בגדי הים החדשה של אפרודיטה לשנת 2024 צפוי לעלות בשבועות הקרובים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר