חובה להכיר: ירידי האופנה שלא תרצו לפספס

במשך שבוע יתקיימו מספר ירידי אופנה שונים הכוללים וינטג', יד שנייה ומעצבים מקומיים • אספנו עבורכם ארבעה ירידים שווים במיוחד - מומלץ לקפוץ לבקר

המותג Pangea ביריד דה קולקטיב. צילום: יחצ

בתקופה האחרונה ירידי האופנה המקומיים כובשים את המדינה וכוללים מעצבים ישראלים, וינטג' ויד שנייה. היתרון בירידים כאלו הוא המגוון הרחב והיכולת למצוא פריטים מיוחדים, שבדרך כלל לא תמצאו ברשתות הגדולות.

אספנו עבורכם את הירידים הכי שווים שמתרחשים השבוע ומציגים פריטים ייחודים – שווה לקפוץ לבקר.

יריד דה קולקטיב, צילום: יחצ

דה קולקטיב

יריד האופנה "דה קולקטיב", נוצר על ידי המפיקים של ירידי האופנה "וולוולה מרקט" ו-"רייל", והוא משלב 60 אספני וינטג', יד שנייה ומעצבים מקומיים שיציגו קולקציות אביביות לנשים ולגברים, אקססוריז ופריטי וינטג' מיוחדים.

ביריד ירוץ קונספט ייחודי בו בנוסף לדוכני האופנה, תתקיים סדנת סטיילינג של הסטייליסטית מעיין אדר לצד אושיות מובילות כמו הרקדנית הידועה מיכל אמדורסקי שיפתחו את ארונן למכירת ארון אקסקלוסיבית.

היריד יתקיים בבית המכולות בנמל יפו החל מ-4 עד 6 באפריל.

המותג DR H, צילום: יחצ דה קולקטיב

פרונט רואו

יריד הפרונט רואו נוצר על ידי העיתונאית ואושיית האופנה אביב וינברגר. היריד משלב מותגים מקומיים ושם דגש על קידום מעצבי אופנה צעירים בעיקר בסגנון הסטריט סטייל, כולל בגדים, אביזרים ותכשיטים.

את האוכל והשתייה ביריד יספק בית הקפה האהוב "אורבי" שבפלורנטין. מותגי האופנה המעניינים שיציגו: פורסט, En Culture, אופיר איבגי ועוד.

היריד יתקיים בסמטת שלוש 19 בתל אביב, החל מ-5 עד 6 באפריל.

יריד פרונט רואו, צילום: אביב וינברגר

Vintage Me Up

יריד האופנה "וינטג' מי אפ" שם דגש על אופנה מקיימת וכולל 21 דוכנים שונים של וינטג', יד שנייה ואופנה ממוחזרת, המגיעים מכל רחבי הארץ.

היריד נוצר על ידי אלעד הופמן, יוצר תוכן בתחום האופנה ומומחה לתחום הוינטג', וזו תהיה הפעם השביעית שבה היריד מתרחש. בין הדוכנים ניתן למצוא בגדי נשים וגברים, תכשיטים, אקססוריז ועוד.

היריד יתקיים בסמטת שלוש 19 בתל אביב, החל מ-11 עד 13 באפריל.

יריד וינטג' מי אפ, צילום: אלעד הופמן

בחצר של TAMU

מותג האופנה "טאמו" מארח את המותג YAARA, המתמקד בקרמיקה לבנה ומיוחדת בעבודת יד. שני המותגים משיקים יחד את קולקציית האביב החדשה. 

במכירה ישתתפו גם: מעצבת התכשיטים פאולה ביאנקו, מותג אופנת הספורט סאקוני, Mosto Brands המתמחים בתיקים שרשראות לנייד ומשקפי CHIMI.

המכירה תתקיים ברחוב אנשי בראשית 42 בבני ציון, החל מ-5 עד 6 באפריל.

YAARA, צילום: יחצ
TAMU, צילום: יחצ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר