כוכבת הריאליטי: "הייתי רואה נשים מפרסמות על ההיריון שלהן וזה כאב לי"

אן זיווי וירדן ויזל הצטלמו לקמפיין הקיץ של מותג ההלבשה התחתונה "סלוגי", ושיתפו על החתונה וההיריון הקרובים • בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים והתוצרים אמורים לעלות בשבועות שלפני חג הפסח

קמפיין הקיץ של סלוגי. צילום: שי פרנקו

זוג החברות הטובות אן זיווי וירדן ויזל, שהגיחו לחיינו בעונה השישית של "המרוץ למיליון" והפכו למשפיעניות בולטות בתעשיית הבידור, התייצבו על סט הצילומים של קמפיין מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי "סלוגי". 

כזכור, השתיים כבר היו הפרזנטוריות של המותג בעבר, אך הפעם הן חוזרות לקמפיין כשהן אוחזות בטייטלים חדשים: זיווי מאורסת וויזל בחודש החמישי להריונה.

אן וירדן בקמפיין החדש, צילום: שי פרנקו

"דוני בהיריון בחודש החמישי ואני מתחתנת. זה הכי כיף בעולם שאנחנו עוברות את זה ביחד", סיפרה זיווי. 

"אן מתמסרת לתהליך החתונה עם צוות מקצועי ונותנת להם לעשות את העבודה. 'היא כלה מושלמת'", אמרה ויזל. 

אן וירדן - אחד הצמדים היציבים ביותר בתעשיית הבידור,

ירדן חשפת שעברת טיפולי פוריות, מאיפה הגיע הרצון לחשוף את זה?

"אני חושבת שכשהייתי בטיפולי פוריות והייתי רואה נשים אחרות שמפרסמות על ההיריון שלהן זה כאב לי. וכשאני תכננתי לספר על ההיריון שלי תכננתי לשתף על הטיפולים אחרי שאלד, אבל אז חשבתי על כל הנשים שרואות את ההיריון, לשתף אותן בקושי ובטיפולים. להעלות למודעות את כל עניין טיפולי הפוריות ולתת תקווה לנשים שנמצאות בתהליך שיש אור בקצה המנהרה".

מותג האופנה סלוגי משיק הקיץ קולקציה משודרגת הכוללת דגמים ממוחזרים יותר ובעלי מגוון רחב של מידות. הקמפיין לוקח השראה מאופנת שנות ה-90 וה-2000, ומשלב אלמנטים מערוצי טלוויזיה בינלאומיים מובילים מאותן התקופות, לצד אופנה מודרנית של ימינו.

ירדן ויזל, צילום: אור גפן

בין הפריטים שצולמו: קולקציית ה"זירו פיל" המזוהה עם המותג, שעברה שדרוג מבחינת איכות, עיצוב ורכות הבדים. הקולקציה מגיעה במגוון צבעים ופרינטים חדשים.

בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים והתוצרים העתידיים אמורים לעלות בשבועות שלפני חג הפסח בפריסת מדיה רחבה, בדגש על פלטפורמות דיגיטליות, שלטי חוצות, פרינט ועוד. 

אן זיווי, צילום: אור גפן
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר