זוג החברות הטובות אן זיווי וירדן ויזל, שהגיחו לחיינו בעונה השישית של "המרוץ למיליון" והפכו למשפיעניות בולטות בתעשיית הבידור, התייצבו על סט הצילומים של קמפיין מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי "סלוגי".
כזכור, השתיים כבר היו הפרזנטוריות של המותג בעבר, אך הפעם הן חוזרות לקמפיין כשהן אוחזות בטייטלים חדשים: זיווי מאורסת וויזל בחודש החמישי להריונה.
"דוני בהיריון בחודש החמישי ואני מתחתנת. זה הכי כיף בעולם שאנחנו עוברות את זה ביחד", סיפרה זיווי.
"אן מתמסרת לתהליך החתונה עם צוות מקצועי ונותנת להם לעשות את העבודה. 'היא כלה מושלמת'", אמרה ויזל.
ירדן חשפת שעברת טיפולי פוריות, מאיפה הגיע הרצון לחשוף את זה?
"אני חושבת שכשהייתי בטיפולי פוריות והייתי רואה נשים אחרות שמפרסמות על ההיריון שלהן זה כאב לי. וכשאני תכננתי לספר על ההיריון שלי תכננתי לשתף על הטיפולים אחרי שאלד, אבל אז חשבתי על כל הנשים שרואות את ההיריון, לשתף אותן בקושי ובטיפולים. להעלות למודעות את כל עניין טיפולי הפוריות ולתת תקווה לנשים שנמצאות בתהליך שיש אור בקצה המנהרה".
מותג האופנה סלוגי משיק הקיץ קולקציה משודרגת הכוללת דגמים ממוחזרים יותר ובעלי מגוון רחב של מידות. הקמפיין לוקח השראה מאופנת שנות ה-90 וה-2000, ומשלב אלמנטים מערוצי טלוויזיה בינלאומיים מובילים מאותן התקופות, לצד אופנה מודרנית של ימינו.
בין הפריטים שצולמו: קולקציית ה"זירו פיל" המזוהה עם המותג, שעברה שדרוג מבחינת איכות, עיצוב ורכות הבדים. הקולקציה מגיעה במגוון צבעים ופרינטים חדשים.
בקמפיין הושקעו כמיליון שקלים והתוצרים העתידיים אמורים לעלות בשבועות שלפני חג הפסח בפריסת מדיה רחבה, בדגש על פלטפורמות דיגיטליות, שלטי חוצות, פרינט ועוד.