הזוי: אלו האקססוריז הכי מוזרים שנראו בשבוע האופנה

מותגי העל האהובים בעולם הציגו קולקציות לעונה הבאה, ובהן כמה אביזרים משונים במיוחד • החל מצמה משיער אמיתי המשמשת בתור עניבה ועד מצרכים לסופר - אלו האקססוריז הכי מעניינים ומוזרים

תצוגת האופנה של מוסקינו . צילום: רויטרס

חודש האופנה בעיצומו ובתי האופנה הגדולים מציגים את הקולקציות החדשות שלהם דרך תצוגות אופנה המתרחשות במסגרת לוח הזמנים הרשמי של שבועות האופנה השונים בניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז.

כידוע, אופנה עילית נועדה להעביר מסר, קונספט או עמדה, אך לעתים היא יכולה להיות אקסטרה מוזרה, שונה ואף ביזארית. בחודש האחרון בתי האופנה מציגים אחד אחרי השני מספר אביזרים הזויים שלא ברור אם ניתן להשתמש בהם בחיי היומיום או כיצד חשבו עליהם.

לא משנה אם תקראו לזה שגעון או גאונות, האקססוריז האלו משונים במיוחד.

עניבה שהיא צמה משיער אמיתי

בית האופנה סקיאפרלי הציג את הקולקציה החדשה שלו בשבוע האופנה בפריז שמתרחש בימים אלו ובחר להעלות על המסלול לא פחות מ-3 דוגמניות העונדות עניבה העשויה צמה משיער אמיתי.

דניאל רוזברי, מנהל הקריאייטיב של בית האופנה, ידוע בעיצוב הייחודי שלו ובקולקציה הנוכחית שילב את העניבות ההזויות יחד עם חליפות מחויטות קלאסיות, שלהן נתן את ה"טוויסט" המדובר.

הצמה של סקיאפרלי, צילום: AP

פסל של ענבים מזהב

מותג העל בלמיין, בניצוחו של המעצב אוליבייה רוסטאן, הציג קולקציה הכוללת גוונים חומים ולא מעט אלמנטים של הפרי האהוב, כולל הדפסים, תכשיטים ואפילו – פסלים מוזהבים בצורת ענבים שהוחזקו באחת הידיים של הדוגמניות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by SAJ (@sajith_al)

בגט וירקות

אדריאן אפיולזה, הציג את קולקציית הבכורה שלו עבור בית האופנה האיטלקי מוסקינו, לאחר שבית האופנה חווה טרגדיה קשה – מנהל הקריאייטיב הקודם של המותג, דוידה רנה, נפטר במפתיע כשבוע בלבד אחרי שנכנס לתפקיד הנחשק.

ייתכן שהטרגדיה הלא פשוטה השפיעה עליו או שהוא רק רצה לעשות רושם, אבל המעצב החדש בחר לפתוח את התצוגה בלוק לא שגרתי: דוגמנית הלובשת מעיל טרנץ' ומחזיקה ביד שקית מצרכים מהסופר הכוללת בגט וירקות.

מוסקינו, צילום: AP

תיק המיועד לסוכרייה על מקל

בית האופנה האהוב פנדי, השייך לתאגיד הענק LVMH, בחר להציג מוצר ייחודי מאוד ביחס לקהל של המותג.

למרות שקהל היעד של בית האופנה הן נשים בוגרות, המעצב הראשי קים ג'ונס, בחר להציג מעין תיק קטן המשמש גם בתור מחזיק מפתחות, אבל הבעיה היא שניתן להכניס אליו רק סוכרייה על מקל.

התיק הקטנטן מעוצב בצורת סוכרייה על מקל וזה ייעודו היחיד.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Fendi (@fendi)

בובה בצורת כלב

מעצבת האופנה האירית סימון רושה, מציגה בשבוע האופנה בלונדון מדי שנה וידועה בשפה העיצובית המובהקת שלה, שכוללת חצאיות טול ופנינים לבנות.

בקולקציה האחרונה, הציגה רושה אקססורי פחות מקובל – בובה בצורת כלב שאיתה הדוגמניות צעדו על המסלול.  

בובת הכלב של סימון רושה // גטי אימג'ס

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר