"גועל נפש, הלבשה תחתונה בבית כנסת": חן אמסלם מותקפת

אמש פרסמה השחקנית פוסט חגיגי שכלל סרטון קצר שבו הציגה את השמלה שלבשה לחתונתה של בת דודתה בבית הכנסת ועוררה את כעסם של גולשים רבים שתקפו אותה על הבחירה בסגנון לבוש חשוף למדי במקום קדוש • "את עוד יכולה לעשות תשובה ולמחוק את התמונה הזאת!", גערו בה.

חן אמסלם . צילום: מאיר כהן

לא בטוח שהחיוך הרחב של חן אמסלם, שהונצח אמש (ראשון) בסרטון שבו הציגה את שמלת הערב שבה בחרה ליום חתונתה של בת דודתה קים קרוננברג אשר התקיימה בבית כנסת, היה עדיין מרוח על פניה אחרי שקראה את מבול הטוקבקים הזועמים לפוסט שפרסמה, שביקרו אותה ועקצו אותה על הבחירה האופנתית, בעיקר בשל העובדה שנחכה בה במקום קדוש.

אמסלם לבשה שמלה שחורה של המעצבת אוריה עזרן, כאשר החלק העליון בנוי בצורה של חזיה, מפתח בטן, פתחים משני צדי השמלה ועליה עליונית שקופה עם נוצות בשרוולים. 

"השם ישמור ויציל. נגמר העולם. אין טיפת בושה וכבוד לבית כנסת. אבא, תרחם עלינו", נכתב לאמסלם. "נשמה יקרה, תזכרי מי הביא אותך לעולם ותכבדי את המקום הקדוש הזה. את עוד יכולה לעשות תשובה ולמחוק את התמונה הזאת!", ייעצו. "פשוט עצוב, הלבשה תחתונה בבית כנסת", "בית כנסת, וככה להתלבש? זה נקרא ביזוי, חוסר כבוד והאמת גם חוסר מחשבה", "מה זה גועל הנפש הזה?", תקפו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Chen Amsalem Zaguri (@chenamsalem1)

"חן יקרה, עם כל הכבוד ליופי שלך ויש כבוד, ספר תורה ופרוכת מאחורייך, טיפת כבוד לבית הכנסת. תתלבשי איך שבא לך, אבל תכבדי את המקום שאת נמצאת בו", "אוי ואבוי, בתוך בית כנסת. איפה הצניעות? כבוד לספר התורה, השם ישמור", "לא הבנתי. אני לא דתיה למען הסר ספק, אבל למה להצטלם דווקא שם בלוק של בגד חוף?!", "בתוך בית כנסת לבוש כזה פחות מתאים, לא מכבד את המקום ולא את האנשים", שבו והעירו.

היו גם גולשות שירו לעבר אמסלם לא מעט סרקזם. "מה זה, בייבידול? ועוד בבית כנסת. תתביישי, ממש איבדתם את הכבוד והערכים", "חשבתי שזאת פרסומת להלבשה תחתונה", "היית הולכת לגוטקס (חברה לבגדי ים; י"ד) הכי טוב, לא חבל?", "התלבשת מעל ומעבר. למה כל כך צנוע? מלא שכבות, זה יותר מדי בד", "חשבתי פרסומת ללבנים", "יש בבית כנסת בריכה או חוף ים, לא הבנתי?", עקצו.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר