בארץ לא, בעולם כן: זארה ישראל ביטלה את מבצעי "בלאק פריידי"

חברת האופנה האהובה על הישראליות החליטה לא לקיים השנה את ההנחות המצופות ביום המכירות העולמי • לקוחה סיפרה ל"ישראל היום": "כשהתקשרתי לשאול למה, ענו לי 'זאת החלטת החברה'" • מזארה ישראל נמסר: "אנו מעדיפים להתמקד במבצע סוף העונה שיחל במהלך חודש דצמבר"

חנות של זארה. צילום: אי.פי

חברת האופנה הבינלאומית זארה, האהובה במיוחד על הישראליות, ביטלה בישראל את הסיילים השנתיים של "בלאק פרידיי".

בזמן שבכל אירופה נהנים מהנחות משמעותיות, החליטו במותג לדלג על ישראל, ואי אפשר שלא לחבר את ההחלטה הזו למלחמה בעזה, וכתוצאה ממנה גם את הפחתת הטיסות הבינלאומיות.

אפליקציית זארה בחו"ל, צילום: צילום מסך
אפליקציית זארה בארץ,

"התקשרנו לשירות לקוחות של זארה אונליין, ושאלנו למה בכל העולם יש 'בלאק פריידי' חוץ מבישראל", סיפרה אחת הלקוחות ל"ישראל היום", "ביקשו שאמתין על הקו, ואחרי חמש דקות חזרו אליי ואמרו שהחברה החליטה שבישראל לא יהיה 'בלאק פריידי', אבל שיהיו מבצעי סוף עונה בדצמבר. שאלנו למה רק בישראל אין 'בלאק פריידי' ובכל שאר הארצות יש, וענו לנו 'זאת החלטת החברה'".

גורמים בענף מסבירים כי המודל העסקי של קבוצת זארה מתבסס על קבלת סחורה חדשה פעמיים בשבוע, באונליין ובחנויות. לאור הפחתת הטיסות הם אינם יכולים לשמור על רמת המחויבות הקבועה שלהם מול לקוחותיהם, ואינם רוצים לפגוע בסטנדרטים הגבוהים ובציפיות. כל מאמצי החברה מתמקדים כרגע בהתארגנות לקראת ה-SALE שיחל במהלך חודש דצמבר.

הנחות בלאק פריידי המצופות - השנה פחות, אילוסטרציה, צילום: גטי אימג'ס

מקבוצת זארה ישראל, זכיינית מותגי אינדיטקס נמסר בתגובה: "אנחנו מחויבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר עבור לקוחותינו. על מנת לעמוד בסטנדרטים הללו, אנו מעדיפים להתמקד במבצע סוף העונה שיחל במהלך חודש דצמבר. תודה רבה על ההבנה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר