"מאוד מצטערים": אתר נקסט בהחלטה שעצבנה את הלקוחות

רוכשים ישראלים מתלוננים כי הזמנות שבוצעו באתר האופנה הפופולרי בוטלו על ידי החברה • רק בתחילת השבוע דיווחנו כי האתר "נקסט" חזר לאוויר לאחר שבתחילת המלחמה סגרה את המשלוחים באופן גורף לישראל

חנות נקסט בלונדון

אחרי שאתר האופנה הבריטי והפופלרי "נקסט" פרסם הודעת תמיכה ללקוחות הישראלים, נראה כי חלק מהקונים חווים תקלות שונות ואף ביטולים של הזמנות.

לקוחות דיווחו ביומיים האחרונים כי לאחר שביצעו הזמנות מן האתר הן קיבלו הודעה על ביטול ההזמנה. "אנחנו מאוד מצטערים להודיע לכם כי אנחנו לא יכולים לשלוח לכם את ההזמנה שביצעתם מאחר ואנחנו נתקלים בבעיות עם חברת המשלוחים שלנו", נכתב בהודעת הביטול.

מבירור עם חברת "נקסט" נמסר כי "בשל המצב אנחנו לא יכולים לספק לאזורים מסויימים בארץ". כאשר ניסנו להסביר כי מדובר במשלוח רגיל למרכז הארץ ולהבין מה ההבדל בין תל אביב או הרצליה, לדוגמא, נאמר לנו כי הם חווים "בעיות עם המשלוחים ועל כן מבטלים את ההזמנות".

יש לציין כי באתר עדיין מופיעה הודעה כללית כי המשלוחים יגיעו לארץ בין 9-12 ימים, אך כאמור, חלק מההזמנות מבוטלות על ידי החברה.

כזכור, רק בתחילת השבוע דיווחנו כי האתר "נקסט" חזר לאוויר לאחר שבתחילת המלחמה סגרה את המשלוחים באופן גורף לישראל.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר