דנים על דנים: אי אפשר להתחמק מהטרנד הכי חם של הסתיו

מכנסי ג'ינס הם כנראה הפריט הכי שכיח בארונות בגדים ברחבי העולם, אך העונה הם מקבלים חיזוק שמורכב כולו מהבד הקלאסי • איך נרכיב טוטאל לוק עם יותר משני פריטי ג'ינס? קבלו מדריך מפורט

אמריקן איגל, חולצת ג'ינס 169.90 שקלים, מכנסי ג'ינס 249.90 שקלים . צילום: גיא כושי ויריב פיין

בסתיו הקרוב לא משנה לאן תביטו, לא תצליחו לחמוק מטרנד הדנים. מכנסי ג'ינס הם כנראה הפריט הכי שכיח בארונות, אך העונה הם מקבלים חיזוק וטוטאל לוק שמורכב כולו מהבד הקלאסי הזה שתפס מקום של כבו במלתחה שלנו החל משנות החמישים של המאה הקודמת. איזה גזרות מכנסיים הכי באופנה? איזה עוד פריטי לבוש קיימים העונה? ואיך נרכיב טוטאל לוק עם יותר משני פריטי ג'ינס? קבלו מדריך מפורט.

REPLAY / צילום: שי פרנקו

מכנסי ג'ינס

לרובנו יש בארון מכנסי ג'ינס בגזרת סקיני, גזרת בויפרנד וכמובן קרעים, רוצות להתעדכן ולהוסיף עניין? אלו הגזרות שאתן חייבות להכיר:

דגמ"חים – בוודאי שמתן לב שכיסים בולטים משתלטים על עולם האופנה וכך גם בתחום המכנסיים, הדגמ"חים איתנו כבר מספר עונות והעונה הם מגיעים בבד ג'ינס.

ליוויס לפקטורי 54 / צילום: סיימון אלמלם

דיזל, מחיר: 1,450 שקלים / יח"צ

גזרה נמוכה – קיווינו שהיא לא תחזור וכבר כמה עונות שהיא מנסה לעשות קאמבק ונראה כי העונה היא מצליחה להשתחל לאט לתודעה ועוד נשים מאמצות אותה. שימו לב שהיא נוחה ומחמיאה לכן ושהיא לא נמוכה מדי.

קלווין קליין לפקטורי 54 / יח"צ

מכנסיים רחבים – אמנם הסקיני לא נעלם וגם הגזרה הישרה תמיד באופנה, אך העונה המכנסיים מתרחבים יותר ויותר, אתן תראו בחנויות ג'ינסים רחבים שמשלבים יותר מגוון אחד או כאלו עם קרעים, אם אתן בקטע של אוברסייז שלבו אותם עם טופ גדול, במידה ובא לכן לייצר מראה יותר מאוזן, בחרו בטופ שמדגיש את הצללית שלכן.

עדיקה, מכנסי ג'ינס 229.90 שקלים, טופ קרופ 129.90 שקלים / צילום: דור שרון

טופ ג'ינס

אז נכון, יש את החולצת ג'ינס המכופתרת הקלאסית, אך העונה אנחנו נהנה גם ממחוכי סטרפלס מבד ג'ינס וכמובן גם מווסטים מבד ג'ינס, שתי גזרות מאוד טרנדיות שמקבלות חיזוק של הדנים.

מנגו / יח"צ

ריזרבד, ז'קט 289.90 שקלים / יח"צ  

אוברול ג'ינס

תשכחו מהאוברול הסטנדרטי שמזכיר לנו חקלאים אמריקאים, העונה אנחנו נפגוש גזרות הרבה יותר מעודכנות ומרימות, מי שרוצה מראה טוטאלי של ג'ינס, זה הפריט בשבילה ולא צריכה לחשוב עם מה לשלב אותו, וואן פיס שנותן את הטרנד במלואו.

GUESS, אוברול ג'ינס 999 שקלים / יח"צ

ז'קט ג'ינס

מבחינתנו זה פריט חובה בכל ארון, הוא מתאים לעונת הסתיו ומשתלב עם הרבה אאוטפיטים. הג'קט יכול להתאים ללוק של יום או ערב ותמיד מביא איתו וייב אורבני קליל, אנחנו בעד לשלב אותו מעל שמלת ערב קצרה או בטוטאל לוק קז'ואלי בסיסי, הוא תמיד עובד.

MY JEANS / צילום: דמיטרי טליאנסקי 

אדידס, מכנסיים 450 שקלים, ז'קט 600 שקלים / יח"צ 

נעלי ג'ינס

איך יודעים שטרנד מגיע? כשהוא משפיע על תחום הנעליים. אם בא לכן טאץ' של דנים, בחרו בטוטאל לוק אלגנטי של מכנסיים שחורים מחויטים וטופ מתאים בשילוב עם נעלי ג'ינס, אתן תמצאו הרבה אופציות, מנעלי עקב, דרך נעליים שטוחות.

נעלי טוגו / יח"צ

תיקים

כמו בתחום הנעליים כך גם בתיקים, תיק מבד ג'ינס יכול לתת קיק אורבני לטוטאל לוק שלכן. גם אם הוא בגזרה אלגנטית כמו קלאץ' או תיק צד קטן, ברגע שהוא תפור מבד ג'ינס הוא הופך להיות יותר קז'ואלי ומתאים לאאוטפיטים שונים.

ברשקה, 139.90 שקלים / יח"צ  

טיפים ששווה לזכור

מערבבים גווני ג'ינס: שחקו עם גוונים שונים של ג'ינס כדי להוסיף עומק לתלבושת שלכם. ניתן לשלב טופ ג'ינס בהיר עם מכנסי ג'ינס כהים לניגודיות.

פריט אחד לא ג'ינס: תדאגו שרוב הפריטים יהיו מבד ג'ינס אך בחרו פריט אחד דומיננטי מבד אחר, לדוגמא: מכנסי ג'ינס וג'קט ג'ינס בשילוב עם טישרט לבנה ששוברת את הצבעוניות, או תיק צבעוני. 

X under the rock אוננקו / צילום: טלי רז 

אקססוריז: גם אם כל פריטי הלבוש מג'ינס, שימו לב לשלב תכשיטים או חגורה בטוטאל לוק. אוברול ג'ינס בשילוב עגילים ושרשרת בזהב שמקפיצים את המראה.

פרופורציות: שימו לב לפרופורציות כשאתן מרכיבות את מראה הג'ינס הכולל שלכן. אם את לובשת מכנסי ג'ינס רחבים, העדיפו טופ צמוד - ולהיפך.

סאקס, ז'קט ג'ינס 890 שקלים / צילום: שי יחזקאל 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר