אנה זק הופכת לדמות וירטואלית ומציגה אופנה עתידנית

שיתוף פעולה מיוחד בין רשת הקוסמטיקה SACARA והמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר הוליד את דמותה של אייזי שמתהדרת בשלוש מערכות לבוש דיגיטליות • ככה זה נראה

מימין משה גולברי פרופסור טרי שרויאר אנה זק ואילן בזה. צילום: רפי דלויה

רשת הקוסמטיקה SACARA יצאה בשיתוף פעולה מסקרן עם המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, במסגרתו יצרו קורס חדשני העוסק בעתיד של האופנה: אופנה דיגיטלית.

מטרת שיתוף הפעולה היא לחשוף את הצרכן הישראלי לחוויית האופנה הדיגיטלית אשר תופסת תאוצה בעולם תוך שילוב שני תחומים - איפור ואופנה.

סקארה בשת"פ שנקר, עבודה של דנה גברון מלכה,

במסגרת שיתוף הפעולה שהושק אתמול (שני) סטודנטים משנה ג' בשנקר יצרו קולקציית קפסולה וירטואלית בהשראת ליין מוצרי האיפור של אנה זק, עבור דמותה הדיגיטלית: AYZY אייזי, שהיא למעשה הדמות המשקפת את חייה של אנה זק במרחב הווירוטאלי.

שת"פ סקארה עם שנקר,
שת"פ סקארה עם שנקר,

כל סטודנט עיצב שלוש מערכות לבוש דיגיטליות המתאימות לסגנון החיים ולדמותה של אנה זק: מערכת לבוש לערב, קז'ואל וסופרטיבי. מערכות הלבוש עוצבו בתוכנות תלת מימד חדישות ומתקדמות, בהנחיית רועי דרהי, הבעלים והמעצב של חברת האופנה Placebo פלסיבו משטוקהולם, שבדיה.

סקארה בשת"פ שנקר, עבודה של נעה בר,

בתחילת התהליך העיצובי והפיזי קיבלו הסטודנטים מוצרי איפור של סקארה מקולקציית אנה זק, עיצבו ויצרו דפוסים מקוריים על גבי דפי נייר והם אלה שהיוו השראה להמשך התהליך העיצובי. לאחר מכן הדפוסים נסרקו ועברו מניפולציות דיגיטליות על מנת להפוך אותם לטקסטורות ממוחשבות ומונפשות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר